Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 339 ggr
sanne
0

TIDNINGEN !!!

Någon som vet när nästa tidning kommer, den borde ju gå ut nu tycker jag.

Väntar..väntar..

Annette
0

Den skall komma i mars. Det är ju bara den 19:e idag ;)

Hanna-D
0

Nu lurade du mig rejält. Trodde du hade fått den i dag Räcka ut tungan

Lauth
0

Massor av dagar kvar i mars. Lugn den kommer =) Väntar jag också..

Cattis
0

Alla väntar såklart. Men vad man kunde läsa i SSS mötesanteckningar så hade redaktören haft svårt att få in material i tid, så då kommer den säkert inte i första halvan av mars. Det är rätt tufft att få till tidningen när man inte har allt material på plats till manusstopp. Men, det är knappt två veckor kvar av denna månad - så snart så… :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

FredrikN
0

Tycker personligen att det är dåligt av dem som inte följer manusstoppet.

Problemet med att allt mtr inte inkommer är att en del av det mtr som finns i tidningen blir gammalt, innan tidningen kommer medlemmarna tillhanda.

Red. får ju fullt upp för att få ut tidningen i tid. All heder till red.

Cattis
0

#5 Håller med. Hon gör så gott hon kan och lyckas väldigt bra - trots att alla "vi" som skickar in materialet inte alltid hjälper till genom att vara ute i god tid.

/Cattis

sanne
0

Jag har aldrig klagat på dem som ger ut tidningen, tycker oxå det är fel att så många slarvar med manus stopp.

Jag bara UNDRADE om någon visste när den kommer, det var allt.

Vad jag hört gick den i tryck v.10, då trodde jag att någon kanske fått den… SORRY..om man undrar

paparatzi
0

#7 Du har ingenting att be om ursäkt för, man har rätt att undra bäst man vill om vad man vill…….även om det är kattmåna´n Flört

Annette
0

Det är väl ett gott betyg att tidningen är efterlängtad :)

paparatzi
0

#9 precis!

Cattis
0

#7 Det finns väl absolut ingen som helst anledning för dig att be om ursäkt för att du undrade!

DEt andra som vi skrev var inte på ngt vis riktat till dig, eller ngn annan, utan var bara lite beröm till redaktören som gör ett bra jobb. Inget annat.

/Cattis