God morgon 19 mars
God morgon!
Har varit på Arlanda nu på morgonen och lämnat min mamma, ska snart släppa ut hästarna, vet en viss madame som kommer att vilja vara kvar inne. Dels för att det är tidigt och dels för att det regnar 
Ska försöka sova någon timme sen innan jobbet drar i gång, har blivit lite sömn de senaste två dygnen.

god morgon 
snöblandat regna öser ner från himelen
. endast 3 grader varmt, Brr blir till att ta på sig termobyxor på morgonen tror ja. för i stallet brukar de bli kallt.
igår kom hon äntligen hem
. Min nya häst. Fredrik var så otroligt snäll som ville åka med och hämta. Tusen tack Fredrik för skjutsen och stort tack. Är jätte tacksam för din hjälp. En underbar liten svartskäck lastades ut. Min häst. Hon såg ut precis som jag hoppats på:) Är sååååååååå otroligt glad. Tusen tack Anne och Ben för att ni hittat en så fin häst till mig. Jätte glad.
Rosa Caprie heter hon och hon har ätit,drukit, kissat och bajsat samt sovit under natten fick ja just en rapport om
. Tack för rapporten Sanne den värmer:) Nu ska ja bara försöka ta mig ut så fort som möjligt för ja vill ju så gärna se henne i dagsljus ju :) Sen så ska de fotas me ju :) Rosa Caprie ska få komma ut några timmar idag. Men inte hela dagen. För hon är säkert jätte trött efter denna långa resa.
ha en bra dag allesammans
kram/sandra
god morgon!
Tillbaka till vardagen från en veckas skidåkning i Idre. Ska bli skönt att börja jobba i stallet igen man saknar hästarna enormt mycket. Jag kunde inte slita mig helt utan var tvugen att ta en tur på hästryggen på fjället det var helmysigt att galoppera fram i snön. De hade till och med shettisar i stallet för de minsta barnen.

God morgon!
#1 Grattis! Vilken lycka! (liiiite avis)
Godmorgon!
Idag så ska jag köpa gummistövlar och lite verktyg så jag kan ordna lite på vagnen. Sedan ska jag ringa min nya stallägare och bestämma med henne när hästarna ska flytta dit!

God Morgon!
Idag fyller jag visst år, säger dom. Måste väl vara 24 år för 14:e gången i så fall
.
Blåsten har lugnat ner sig och det är ju bra. Vårkrattningen på kyrkogården har börjat och i slutet av veckan skall granris och kransar bort. Dygnet skulle just nu behöva bestå av 48 timmar.
Ha en bra dag!
God Morgon skriver jag från ett vintrigt Dalarna!.
Här har det kommit 1 dm nysnö i natt så det är vinter mao igen….Får väl se om det lyckas smälta bort under dagen.
#5. Grattis på födelsedagen, Annette!

God morgon! Här har det snöat (och snöar fortfarande) det har säkert kommit 3dm under natten - så här mycekt snö har vi inte haft under hela vintern!
Slädtävlingen blev inställd i lördags pga snöbrist! lite ironiskt att det nu är en himla massa snö ute.. Men då fick jag lite gjort hemma iaf - städat och planterat om blommor var inte fy skam.
Men nu är det arbetsvecka som väntar, ha en bra dag!

God morgon! Här har det också kommit en massa snö, helt onödigt nu när det äääntligen hade börjat bli bart och torkat upp. Ha en bra dag alla! Speciellt zettan som fått hem en ny häst! -AVIS!!! Och GRATTIS Anette!
//Erica

Morrn morrn här blåser det värre än värst, det är sådana här dagar som man älskar att ha ett ute jobb *ler*.
#5 Grattis Anette och ha en bra dag.

Här snöar det jätteflingor och allt är vitt och trist igen, fy tusan!!
#5 Grattis till Anette, ytterligare ett år av visdom!

God morgon i vårrusket!
#0: Grattis till nyförvärvet!
#5: Grattis på födelsedagen Annette!
God Morgon
Idag fyller jag 21 och det är första gången jag inte varit hemhemma när jag fyllt år…. men det ska nog bli bra ändå =) jag ska ju hemhem i helgen
Idag börjar dessutom en ny kurs: genetik, ska nog bli rätt intressant.
(hm… borde kanske baka en tårta eller nåt till mig själv ikväll…)
Morrn morrn, en fin dag med sol!
Hästarna fick boxarrest i natt då det stormade som bara den, kan berätta att det var ett himla hallå innan vi väl fick in dom, dom ville inte alls in…………..Kan tala om att dom var MYCKET nöjda med att få komma ut igen i morse.
grattis till nyförvärvet! En skäck ååååååå mysigt
Stort grattis Annette till din dag idag!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#5 Grattis på födelsedagen Annette, hoppas du får en härlig födelsedag!
# 12 Grattis, önskar dig också en härlig födelsedag!
Morron!
Här fortsätter det att snöa. Bläää!

God morgon
Idag ska nog inte göras något. Jag är dötrött efter den långa resan ner till Puttgarden och upp igen igår. Tur man har vänner som kunde köra från Holland och möta oss.
Så nu har Zettan fått sin pålle och Ida har fått sin.
Jag har fått ryggskott istället för häst
Grattis på födelsedagen Annette
#12 grattis till dig också naturligtvis
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God förmiddag. Sitter här och är lite ledsen över att min dag inte blev som planerad. Jag skulle till betet och börja stängsla nya hagar hade jag planerat hela helgen men så blev ett av barnen dåligt i natt, så det blev till å vara hemma istället. Suck. Jaja, bara det inte utvecklar sig till kräksjuka, så är jag glad.
Annars blåser det halv storm här och jag hoppas att sambon inte får ett träd i huvudet eller något idag. Han jobbar nämligen på förfullt med att röja ur skogsbetet, så vi kan släppa djur där om några veckor. Hoppas bara att vädret håller i sig och att det inte blir snö här igen.
Grattis till er som fyller år idag. Inte alla i denna värld som ens vågar erkänna när de fyller år. :-)

#16 hoppas du blir bra fort!
Det är helt kasst väder här! Fast solen sken faktiskt i morse när jag släppte ihop den nya hästen till resten av flocken. Fungerade hur bra som helst! Fast stackars hästar som kommer från Holland till detta väder..
God förmiddag!
Ja, vad ska man säga. Det är samma "skitväder" som igår med storm, snö och hagel i en blandad kompott. Känns inte allt för upplyftande att jobba på travet (utomhus) hela kvällen. Men man sover gott ikväll efter att ha frusit som en gris ;-))
Amor vincit omnia 
#5 & 12 Grattis på födelsedagarna!

Tack allihopa!
#12. Grattis!
Här har det haglat och nu skiner solen igen.

#20 Kanske tittar förbi hos dig en sväng i kväll!
Nu ska jag ut och ta en rejäl promenad på lunchen, på jobbet har vi dragit igång en stegtävling så alla springer omkring med stegräknare och samlar steg!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#5 Missade att någon annan också fyllde år: Grattis Annette