Fel stad i proppen?
Kollade på propparna som kommit ut för 2011.
Ska det vara i Köping eller Karlstad 5 feb?
Står olika 

Vad bra att du såg det och sa till! Det skall vara Karlstad och inget annat. Troligen gick jag på gammal vana, eftersom det "brukar" vara i Köping. :-)
Jag har ändrat det nu.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#1. Är det inte Kristinehamn det skall vara?
Någon som kan kopiera ut en grundproposition med info om olika klasserna? (går inte öppna på min dator)
den http://www.shetlandsponny.se/pdf/grundproposition2010.pdf

Så lite så 
Hade dock önskat att det var Köping 

#2 Det står Karlstad i filen jag fått? Så jag hoppas det stämmer. 
/Cattis

#3 Den länken är fel, testa att öppna denna.
/Cattis

#5. Nej, jag tror faktiskt inte det stämmer. Jag har varit i kontakt med utställningsansvarig och fått uppgift på att det är i Kristinehamn och då bör det stå Kristinehamn i proppen för att undvika missförstånd. Den som skickat proppen till dig måste väl ha gjort fel?
Jag har fattat för att det är den här anläggningen och den har postadress Kristinehamn.

#7 Jag ska kolla upp det, för självklart måste det stå rätt plats.
/Cattis

I två av de nya trådarna ang utställningar 2011 har Angelica (platsansvarig) benämnt platsen som "Karlstad (Kristinehamn)", så jag tror att hon måste reda ut detta åt oss.
Angelica - hjälp! 
/Cattis

Och när jag kollar på Shetland Nords hemsida, så står det Karlstad även där. Så jag skulle tro att det är riktigt iaf. Hoppas det åtminstone.
/Cattis
#6. Tack! men den funkade tyvärr inte heller.

Hejhopp!
Problemet är enkelt löst. När proppen skrevs fanns inget ridhus bokat eftersom det från början inte skulle vara vinterutställningen på den här kanten av Nord.
Men på grund av oförutsedda tragiska familjehändelser fick jag 4 dagar på mig att boka datum, plats och domare annars skulle det inte bli någon vinterutställning alls i Nord. Svar på tänkt anläggning fick jag in för sent för att hinna ändras till manusstoppet. Jag var helt enkelt för sent ute för att kunna boka vinterisolerat ridhus med så kort varsel pga av tävlingar m.m för 2011.
Det skulle bli i Karlstad med omnejd för att det är där jag bor. Ridhuset som bokades ligger i Kristinehamns kommun därav beskrivningen Karlstad (Kristinehamn). Skillnaden är ca 2 mil från Karlstad kommungräns.
Så gick det till.

#12 Tack! 
Då får det fortsätta stå Karlstad, så det inte står olika på olika sidor/tidningen.
/Cattis

#12. Ok, den förklaringen förstår jag.
Men jag tycker ändå att det på hemsidan borde framgå att det är Kristinehamn, så om det kunde stå Karlstad/Kristinehamn så tror jag det är bättre. Kan bara gå till mig själv och när det gäller vinterutställningar så har varenda kilometer betydelse för om man funderar på att anmäla eller ej. Jämför jag med Hammarö, som också är Karlstad, så har jag ca 5 mil närmare till Kristinehamn enligt Eniro.

#14 Det låter väl rimligt. Jag skriver till det.
/Cattis