Min ponny, utlåtande?
Hejsan!
Jag vet inte om jag får göra såhär på iFokus, men skulle gärna vilja ha liite utlåtande om min shettis Diva, hur hon ser ut os.v, av ngn som är kunnigare inom utställningsområdet?
Dethär är riktit nytagna bilder av henne.
/ Sabina

Jättesöt.. Hur gammal är hon?
Hon är 1 år, blir två till nästa år. :) Ngn som har ngn kommentar om hennes utseende ? :)

Är en svår ålder att bedöma, särskilt med all päls oxå! På första bilden ser halsen lite kort ut, men det kanske är för att hon böjer huvudet? De som är duktiga på shettisar ser säkert bättre än jag, för jag är nybörjade själv! Får min första shettisfölis i vår!
Söt iaf!

åk på utställning så får du säkert en rättvisare bedömning än vad en bild kan ge! 
Måste vänta med att åka och ställa ut henne, för hennes bakknän hakar upp sig just nu, endert ett fel hon kommer ha hela livet eller så växer det bort. Bara att vänta.

Synd med upphakningarna för hon har ju bra stam. För det är väl hon som har Timothy v. st. Geerhof som pappa o Kanteborgs Willeke J som mamma?
#7 om willeke är moder är det Pavarotti som är far
Medarbetare på djurskydd.ifokus

oj förlåt fel blev det, givetvis är det Pavarotti
Jo det stämmer. Diva är efter pavarotti och under Kanteborgs Willeke J. :) Hon har jättebra stam, så jag hoppas upphakningarna försvinner för enligt mina ögon skulle hon vara fin i aveln. :)

kompisen äger Willeke o hon är rätt trevlig
Oj vad roligt! :) Visst är det så att hon står i Norge nu ? :)

Nä hon står i Sverige, Borås närmare bestämt
Jahaa, jag hade fått för mig att hon stod i Norge. Är hon avelssto eller ? :)

Hon är betäckt iår med Avec
Ok, få se vad det blir för fint föl :)