Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 923 ggr
Annette
0

God Morgon 20 mars

Ny dag, nya möjligheter!

Ny skit att mocka, nya fällhår att borsta bort. FlörtGlad

zettan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

morrn morrn Skrattande

#0 hehe ja så kan man se på de ;)

Här skiner solen fast det är -1 grad brr. Rutorna på bilarna har fullt med is. Var det inte vår vi skulle ha nu? eller har ja fattade de fel så det är vinter på väg? I så fall undrar ja hur sommarpremeringarna har gått 2007 för ja har inget minne av att ja var på ngn Förvånad

Idag tänkte ja ta mig en liten promenad med Zettan och kanske en kortis med Rosa. Rosa har kommit in i flocken jätte bra. Men en sån otroligt go häst. Kelgrisen nr 1. Nästan mer sugen på att gosa som Zettan Räcka ut tungan. Men det ser ut att bli en fin dag och fortsätter det så här vet ja en som ska ladda kameran idag hihi.

Nu är det jobbet som kallar.

Men ni får ha en bra dag allesammans.

kram

(kortet föreställer nykomlingen)

Midlingur
0

Godmorgon!

Ska ut i stallet tidigt idag eftersom Mascots ena framben var varmt igår och han gick lite knepigt. Så han har stått inne sedan igår eftermiddag. Hoppas nu att allt är bra när jag kommer fram… Gråter Känner att jag har en himla otur med mina hästar just nu, det har varit så mycket på senaste tiden…

Daladis
0

Godmorgon allesammans!

Här är det snö Ledsen, gillar inte det…. nu är det ju kladdigt igen efter vägarna och i hagen… trist! Men rätt rent och ljust är det ju ocksåFundersam så det är kanske inte så illa ialla fall Glad. Ha en bra dag alla! //Erica

Emelie-G
0

Morsnng korsning! 

Vaknade 06:52 av ett sms från en kompis som undrade när vi börjar skolan idag. Jag, som trodde vi hade studiedag blev helförvirrad, min kompis brukar ha koll på sånt så jag slog henne en pling. Vi kom fram till att vi borde ha studiedag för hennes bror som har slöjd på  våran skola skulle inte ha någon slöjd.
Men det är sol och härligt idag, så jag ska fota kompisen och hennes medryttarhäst senare idag! :)

Kom på nu att jag har en SO inlämning till imorn som ska vara minst 5 sidor, jag har inte börjat än. Eller jo, har skrivit rubrik Oskyldig

SannaHolmgren
0

Godmorgon. Idag börjar min arbetsvecka. Är väl på tiden då jag har varit hemma med min sjuka familj sen förra helgen.

När börjar hästarna att fälla? Min häst släpper knappt några hårstrån alls än så länge. Han fick löss vid denna tiden förra året, är lite orolig för att det ska komma i år igen.

Sehvrin
0

God morgon

Idag blir det en heldag i skolan 8-17, sen ska jag på berättarkväll som börjar 18, som också är i skolan, så jag räknar med att vara i skolan 11-12 timmar idag ^^'

Vädret är för övrigt fint men relativt kallt (0.4 grader)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

maggan
0

God morgon!

#1. Grattis till din nya häst!  (avis i dag med)Räcka ut tungan

Pernilla77
0

God morgon!

Idag fyller min dotter 1 år Kyss, tänka sej för exakt 1 år sedan låg man på förlossningen och andades lustgas. Härlig känsla Flört Vi ska strax åka in och hämta tårtan och sedan ta det lite lugnt innan släkten kommer.

På bilden är hon med sin ponny Rufus, visst är de söta

cinna
0

Morr'n morr'n

Sitter på jobbet! Vågar jag skriva att alla är friska, två- och fyrbenta familjemedlemmarSkrattande.

Bokade nyss definitivt träningen för mig och storpållan till helgen. Intensivträning hos Ronny Åman, mycket träningsvärk blir det på måndagFundersam

Sita fäller som en gammal ryamatta, så hon är nog färdigfälld till Rockelsta, likaså storpållan, men Mina har inte änns börjatSkrikandes.

Lulan
0

God morgon,

Jäkla huvudvärk, har haft det nu i tre dagar. Börjar tro att det kan ha något att göra med min minst lika värkande nacke.. Att sitta stilla hela dagarna och stirra in i en dator är banne mig inte bra för kroppen.

Annars så är det en massa snö ute, trots plusgraderna. Men det verkar bli en fin dag idag¨!

Nä usch känner mig lite gnällig idag - ska avsluta mitt inlägg innan jag drar ner er alla i det negativa.

ha en fin dag alla!!

ThiffannyJ
0

God morgon alla!

Vaknade 6:20 med en "Ja må du leva sång" från Jack!
Fick ett paket i morse, en gildkedja! Jättefint! 22 år äldre…

Solen skiner i dag. Ska till stockholm med jobbet på möte. Vi ska gå ut ooch äta mat, dagen till ära!

Hoppas att solen skiner hela veckan, många av hästarna fäller päls. Och gegga så jag vet inte vart, är nog lite rädd att man ska trampa på en Kines snart, så mycket gega som det är!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Cattis
0

#11 Grattis Linan! Men du, inte är du 22 år äldre väl… Flört

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

ThiffannyJ
0

#12 TACK!!

De beror på hur man ser det, 22 år äldre än när jag föddes Flört

www.minishetland.com

Charlotte-Aveback
0

#11: Grattis Linan! Ha en riktigt bra födelsedag!

ingrid
0

#11 Grattis grattis.

Har bestämt mig till 70% att inte skriva tentan på torsdag utan vänta tills omtentan i april. Nästa kurs har vi nästan samma böcker i och den ligger hyfsat i tid, dagen innan rockelstad :) Har iallafall bestämt för att åka iväg till Rockelstad, ska bli roligt att träffa alla människor igen, men jag ser väl många id hingstpremieringen.

ThiffannyJ
0

#15 Hmm… känner mig liiiite skyldig till att det inte blev så mycket plugg i går =)

Tack för grattiset!!

www.minishetland.com

Hanna-D
0

#11 Grattis!

Är ledig i dag och tur är väl det, vi var ute och käkade fin middag med några vänner i går och firade Epus vinst. Väldigt trevligt men också väldigt sent Fundersam

Ska i väg och chippa lite hästar i eftermiddag. Nu ska jag alldeles strax unna mig en körtur med Epus, sandvägarna är perfekta nu!

Kraka
0

Hipp hipp hurra för Thiffany i da'Glad

JMax
0

#9 Har du äntligen tagit dig i kragen och ska börja träna på kor? Då kan jag få lite träningssällskap i hagarna här hemma i sommar!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

cinna
0

#19 Njaa, hinner nog inte med några kossor i helgen, bara reiningträning, om inte Ronny bjuder in till det förståssOskyldig Känner dock att kosseträning låter VÄLDIGT lockande, kommer gärna över i sommarSkrattande

Sasser
0

#11 GRATTIS!!! Önskar man var lika ung…:)

Enda positiva idag var att barnbidraget kom så efterlängtat….:)