God Morgon 21 Mars
Hej allesammans !!!
Vi har minus grader, men det ser ut som det ska bli en lika vacker dag som igår , och det gör ju inget !!! ska strax till jobbet, medans Fredrik får vara hemma idag, Hobbe har haft Feber i 1 vecka nu, det börjar bli segt…
Jag längtar till vi ska släppa ett helt gäng (14-15) 1års hingstar på bete, det ska bli kul o se alla skutt !!! Fast bete känns långt bort när det ligger snö på marken..

God Morgon!
Det utlovade dåliga vädret ser ut att hålla sig borta. De är bra det!
I eftermiddag är det ridskoledags, dottern har bytt grupp. Det blev så sent i den andra gruppen, var inte hemma förrän kl 20.

god morgon
Minusgrader i stan me brr varför? Solen den skiner och himelen är nästan alldelles blå. Sååååå härligt att solen tittar fram i allafall.
Rosa och jag var på premiär turen i går. Tog oss en liten promenad. Hon är jätte pigg och går fram överallt. Dock är ju vattenpölar ngt som är läskigt. Hmm undra vad det är för hemskt med dom här pölarna? Men hon verkar ha bra gångarter de ja har sett i hagen.
I kväll blir de flyinge hingstar i Jönlöping ja ska kolla på
. Kanske jag får möjligheten att se mitt halvblods pappa. Vore kul att få se han och kolla om Axina hade ngt som var som han.
Men innan ja åker dit i kväll ska ja hinna med att jobba en stund. sen måste ja ju ut till hästarna och kolla över dom lite. Så kul att vara i stallet när vädet är så fint.
många soliga hälsningar
Sandra
God Morgon.. I Blekinge så snöar det idag.. Inte för att det stannar kvar.
Godmorgon
Idag så har min sambo uppkörning och på kvällen har jag teorikurs i körning. Spännande dag helt enkelt!

Godmorgon alla glada, mulet idag men uppehåll skönt, idag ska de installera larm hos oss med rökdetektor. Sen ska jag ner och shoppa lite införimorgon, och försöka hinna ut till Puzzel en sväng och se hur det lilla buset mår idag.
#2 Kolla lite snygga hingstar åt mig med, de är snygga de med men shettisar är någe speciellt ändå, haha säger jag som haft halvblod innan. Kram på dig Sandra
#0 Usch hoppas barnen mår bättre snart, mina busar är lite snoriga men annars ok, Dennis socker har pendlat som vanligt ska bli skönt och komma till läkaren snart.
#4 Önskar din sambo lycka till med uppkörningen, och att din teorikurs blir kul.
Ha en fin dag alla.

#6: Grattis på födelsedagen och till lammet! Vilken perfekt timing din tacka har! 

#6 Grattis Erica på födelsedagen, till söta lammet och fiiina nya hästen.
God morgon!
Ser ut att bli fint väder idag med solsken och några + grader.
Vaknade halv 2 i natt av att min yngsta dotter spydde ner hela sig inklusive sängen, blä. Bara att ställa henne i duschen och göra ett "luffarknyte" av hennes sängkläder. Fy vad äckligt, jag höll på att kräkas jag också. Idag är hon pigg och precis som vanligt så jag undrar jag vad det där var för något.
Idag ska det fixas lite med pållarna och stallet.
Amor vincit omnia 
Go morrn. Hemma å sjuk igen :) Hostar nu, riktigt jobbigt :/ Så det är väl hemma som vanligt idag ;)
God morgon! Sitter i vanlig ordning på jobbet och här i Malmö är det grått och trist. Inget spännande händer idag…jobb och ev. träning ikväll.
God eftermiddag!
+ - 0 i morse. Morr!! Skulle inte våren komma nu?
Ska till frissan i dag och fixa håret, fick pengar till det i går =) Och hämta ut mina saker från Hööks som kom i går. Äntligen, beställde sakerna den 9 jan!! Fick ringa och morra lite sen kom mina saker…
hästarna måb bra, Dendy är jättetjock, hon är den som ska föla först av våra! Spännande!!
Fick ett stativ av min pojkvänns föräldrar!! Jättebra, ska bara lära mina hästar att stå still!! När jag höll på att prova och kolla lite så satte min bror på låten, när Kalle Anka ska fota på julafton =/ ANtar att jag kanske komemr att se ut så i sommar när man ska fota alla fina fölisar!!
Delad glädje är dubbel glädje :)

God kväll!
Nu börjar jag repa mig efter att ha legat däckad i 1 1/2 dygn. Ngt jag inte alls har haft tid med nu när jag ska försöka läsa 300 %. Får hoppas att det är över nu så jag kan gå till skolan imorgon.
#6 Grattis på födelsedagen och till lammen!
#12 Grattis en dag i efterskott, Thiffanny!
#4 Hur gick uppkörningen? Verkar knepigare nuförtiden att klara sig.
#14 Han klarade tyvärr inte det.