Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1977 ggr
Charlotte-J
0

Tidningen!!

Fick tidningen idag! Reagerade direkt på att Thymo inte fanns med bland de nygodkända. Får dom inte vara med när dom är äldre och godkända i annat land trots att de även blivit godkända i Sverige också?? Hur är reglerna för den publiceringen, ska man skicka in själv eller vad?? Eller är han bara bortglömd?

/Besviken

Amor vincit omnia Kyss

Charlotte-J
0

Nu hittade jag honom, på sidan 26 helt taget ur sitt ämne, tråkigt!!

Amor vincit omnia Kyss

Annelie-P
0

Men Lotta, han är väl inte helt tagen ur sitt ämne, han är ju bara presenterad sist av alla, det spelar väl ingen roll Glad. Han är jättefin, lycka till med hans kommande avelssäsong!

God Jul!

Hanna-D
0

Fick min igår redan men har inte hunnit läsa den än.

Charlotte-J
0

#2 Ja jag kanske överreagerade Annelie ;-) Men det såg inte så kul ut, ingen överskrift eller nåt som talade om att han var nygodkänd. Det hörde ju liksom inte ihop med dom andra.

Amor vincit omnia Kyss

sarahansen
0

Vad är det för tidning alla pratar om? Glad

[Teddy]
0

#4 Så såg inte jag det, alla hingstarna fick en halv sida, och presenterades i bokstavsordning.

HeidiH
0

#5 Troligen tidningen shetlandsponnyn, som man får när man är medlem i Svenska shetlandssällskapet.

Charlotte-J
0

#6 Men Marie, han fick samma presentation som dom andra (klagar abslolut inte på det) men dom andra stod i ett svep med Premieringsplats osv. och han ensam på sidan 26 över annonsen för Avelsvärderingen i Vår. Jag tyckte i alla fall inte det var kul, han skulle ju stått med de andra som visades i Värnamo! Annars kan man ju tex. lägga lite resultat från en Utställning i början av tidningen och så resten utan någon mer info om vad det handlar om i slutet av Tidningen. Känns tråkigt då uppfödaren i Holland blev medlem för att få läsa vår fina tidning med resultat med mera där nu hans uppfödning står ensam på en sida och där inget talar om vart han visades eller ATT han visades på Avelsvärdering. Jag blev i alla fall besviken och kommer kontakta ansvarig.

Amor vincit omnia Kyss

Charlotte-J
0

Eller är det min Tidning det är fel på kanske? Nu ser jag felet!! I min Tidning är de sista hingstarna på sidan 25 och sen sidan efter i min Tidning är 86 och sen är det 87 och sen 28. Så sidor har blivit omslängda i min Tidning. Är det fler med såna Tidningar? Och då kanske ni förstår min frustration bättre då Thymo alltså är mellan sidorna 84 och Shetland Öst. Med andra ord nästan en hel tidning emellan.

Amor vincit omnia Kyss

[Teddy]
0

Då förstår jag hur du tänker Lotta. Men min tidning är OK!

Annelie-P
0

#9 Då förstår jag också! I min tidning sitter sidorna i rätt ordning Glad. Hoppas Thymos uppfödare fått en korrekt version av tidningen!

SofieN
0

Har inte fått min än..

Flyttade i somras och har skickat mail om att jag bytt adress för bra länge sedan, men det blev aldrig ändrat. Fick förra tidningen eftersänd och det tar ju lite tid, är lite rädd att posten kommer bort.

Mini-Angel
0

I min tidning är han på sidan 26- rätt alltså

UG
0

Min tidning var också lite märklig: fyra stycken sidor satt ihop i överkant. Jag klippte isär och kunde läsa den som vanligt sedan. WOW vilken innehållsrik tidning vi har!

ThiffannyJ
0

#9 Skulle precis skirva att det nog var fel, så var vår tidning med, sidan 26 har bytt plats med sidan 85 tror jag, så i vår tidning är även stuteri repotaget på olika platser i tidningen.

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Charlotte-J
0

#15 Okej, då kan det vara fler alltså. Även i min är Stuterireportaget på fel plats. Det är slarvigt av tryckeriet tycker jag.

Var det inte någon som hade samma problem med förra tidningen?

Amor vincit omnia Kyss

AnnaFagerell
0

Lotta… min tidning är okej och han är med bland de andra hingstarna i den, sist bara men inget konstigt med det. Är nog din det är fel på…

Medarbetare på djurskydd.ifokus

VeronicaP
0

#16 Vi har haft fel på tidningen någon gång men kommer inte ihåg om det var förra eller vilken det var i år .

Charlotte-J
0

#17 Det är ju bra att det verkar vara rätt i dom flesta då Anna ;-)

Amor vincit omnia Kyss

AnnaFagerell
0

#19 För några nr sedan fick jag en helt jättekonstig tidning…. fick en ny efter ett tag när jag bett om det

Medarbetare på djurskydd.ifokus