Utrustning
Ska ev få en liten shettis på foder snart så jag undrar ifall ni vet några hemsidor där man kan köpa shettis utrustning?
Mvh Evelina S-L
_Kram Evelina
_
Ponnyprakt och ponnybutiken har bra utrustning. Hööks har täcken som är helt okej till shettis!

PONNYPRAKT<3
#1: Ponnybutiken.(?) :)
_Kram Evelina
_
Vi lägger om sidan till nytt webhotell så därför ligger den nere just nu, trodde det skulle gå fortare att flytta alla produkter men det var ett stort jobb. Tar nog ett par dagar till.
Amor vincit omnia 
#4: Ni har ju typ inga produkter…
_Kram Evelina
_
Vi jobbar hur hårt som helst med sidan :-) Vi släppte den i förtid då det var önskemål om det. Som sagt vi jobbar hela tiden med den och det tillkommer produkter kontinuerligt. Det var inte gjort i en handvändning att bygga en helt ny sida, hoppas våra kunder förstår det. Är det något speciellt du söker så hör av dig, vi kan ha det fast inte hunnit få in det på sidan. Det är drygt 500 produkter till som ska läggas in på sidan. Bor du i Östergötland så är du välkommen att besöka vår välsorterade butik.
Amor vincit omnia 
#6: Förstår om det är mycket osv! :)
Men tänkte kolla in och kolla lite, men såg att inga produkter fannss där, men då vet jag! :D
Jag bor i östergötland, Motala, vart ligger butiken? :)
_Kram Evelina
_
Mellan Skänninge och Motala ;-)) Kan det bli bättre! :-) Jag kan PM:a dig en vägbeskrivning.
Amor vincit omnia 

Efterlys saker begagnat här också, många har att sälja 
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se