God Morgon 22 mars
Torsdag idag. Vårstädningen fortsätter, idag skall kransar och granris köras bort. Snart är det dags för vårplanteringarna.
I kväll hoppas jag kunna släpa lite däck med Eros. Han var så på tårna igår, så det fick bara bli vanlig tömkörning. Det måste varit något i luften, han frustade och hoppade jämfota mest hela tiden.

morrn morrn
Måste börja med att utföra ett hipp hipp hurra hurra för Sussie (puzzel) som fyller år idag. En stor kram från mig, Zettan och Rosa ;) Hoppas du får en fin dag.
vädret är lite mulet ute med 1,5+ grader. Känner mig jätte trött idag. Men ja kom inte i säng för en vid 23 i går kväll. Men äntligen fick ja se han i verkligheten. Axinas pappa kom intravandes i ridhuset med sin ryttare. Sååååå härlig känsla. FAst det var en och en annan tår som fall ner. Hon var lik honom. Sen fick vi gå in i stallarna och där stod han :) Akribori 1053 var helt underbar. Stencool hingst som ja fick klappa på.
I eftermiddag ska ja till läkaren så stallet får bli till kvällen idag. Får se hur vädret är om ngn av hästarna får sig en promenad tro. Annars händer det inte mkt här idag mer än att ja ska lasta ur transporten. För pappa var och hämtade spån igår :) 17 balar
. Så nu har hästarna spån i evigheter känns det som
ha en bra dag alla

Godmorgon alla glada, idag blir till och städa lite sen lite främmande.
#1 Tack
hehe pussa tbx till Zettan o Rosa, och va härligt att du fick se honom och att han var fin, förstår verkligen att tårarna föll hua det är ju så nära sen hon lämnade dig. Kramis på dig
I morgon är det schampoonering av bus igen sen borde det inte finnas en enda lus kvar, efter första badet försvann 99 % av dem så dermocan funkade bra för mig. Kramis på er alla.

God morgon!
#2 Grattis!!

God morgon! Här blir det också att hämta lite spån idag, samt köpa korn till fåren. Ska gå ut på promenad med "Titti" idag, så hon får se sig omkring lite.
Ha en bra dag alla! //Erica

hej, jag är hemma för att jag är sjuk.inte roligt

Go eftermiddag..
Slutade lite tidigare i dag, skönt. Ska ut o börja med stallets alla sysslor, Hovslagaren kommer ikväll och ta några av hästarna, resten får vänta till nästa vecka..
Går mest o bara väntar på Anja´s föl, som hon verkar vilja hålla för sig själv.. jä… häst. Hon har haft lite vax proppar i flera dagar, men men vi får se, någon gång kommer det väl !!??
Hoppas alla får en fortsatt trevlig dag