God juldag
Här fortsätter att snöa! Det har kommit så mycket så det drar ihop sig till takskottning för andra året i rad! Hästarna rör sig inte mycket i hagen, de har några stigar som de följer - in till vattnet, ut till höplatsen, till ett ställe de utsett till viloplats och så har de en kort extraslinga de tar en travtur på ibland.
Annars laddar vi för fortsatt julfirande under eftermiddagen, ganska skönt att dra ut på det några dagar tycker jag, så man hinner träffa alla i lugn och ro.
God juldag på er!
Här står det lite hästar på schemat, men blir inget avancerat bara se till så att alla har vad de behöver.
I eftermiddag blir de att gå till mormor och äta lite och träffa släkten igen.
Trevligt trevligt. =)
Stallet och hästarna avklarade, nu väntar jobbet fram till 23… Precis som #0 skriver är det nog dags för takskottning här också tyvärr. Var ingen rolig uppgift förra året, misstänker att det är lika jobbigt i år.
Ha en fortsatt trevlig helg!
God Juldag! Här är jag överlycklig att vattnet har kommit tillbaka i stallet efter att varit fruset i tre dygn….
Hästarna har en massa överskottsenergi och far runt i hagen som tokar, de har nog stått still för mycket de senaste dagarna när det varit 25-30 grader kallt. Idag har vi bara minus sju
Trevlig fortsättning på Julen!
Äntligen har vi lite varmare än 30 minusgrader här… I morse var det bara 23 minus. Härligt!
God juldag! Börjar bli trött på denna kyla som är. Har alltid älskat vintern, men nu tror jag att jag skall omvända mig och bli en sommarmänniska istället
.

God juldag på er!!!
Här ligger man i feber o dunderförkylning, hes som attan.
Var på jobbet en timmei morse men kunde gå hem o kurera mig då vi var dubbelmannade. Behöver inte ens åka till pållarna idag då jag har underbara vänner som sköter det idag
God fortsättning allihop!!!
God Juldag!
Maken och sonen har åkt till affären för att handla tills imorgon då Malin och Anders kommer på besök och ska äta lite Julmat. Anton passar även på att köpa sig en ny mobil på mellandagsrean så han blev så inspirerad av att maken och jag fick nya igår.
Ha en God Fortsättning alla Shetlandsvänner!
Amor vincit omnia 
Mina stackars ponnyer fick inte komma ut på julafton, så mycket snö att jag knappt kunde komma fram till stallet och allt bara blåste igen hela tiden. Idag har de fått hoppa ut i snön =)
God fortsättning allihopa!

Nu har jag tröttnat…. på snö och kyla. Jag längtar till våren

#9 Då är vi 2