God morgon 2007-03-23!!
God morgon!
Grått, mulet och lite småregn… Suck, kan inte vårsolen titta fram och torka upp alla leriga hagar?
I dag så kommer i alla fall lönen in på kontot. Fick en litcn chock i går, jag har aldrig varit sjuk i hela mitt liv i från jobbet, men i februari så var jag hemma en dag. Aldrig mer!! Fy 17 vad dyrt det var att vara hemma!! Runt 1000:- kr kostade de mig på min lön 
I dag så ska jag på "after work" med mina arbetskamrater, vi ska ut å äta lite god mat. Hoppas det blir trevligt!!
Delad glädje är dubbel glädje :)
Morrn morrn här är det strålande solsken och en helt underbar dag.
Idag kommer att gå åt till att hämta ensilage, handla mat till människorna och sen bara njuta. Jag är så himla lycklig!!!
Ska ta en vända med fällborsten också, stonas päls bara rasar av.
Det är inte så långt kvar till vår första fölning och det ska bli så spännande.
Nä på det hela taget så är det en underbar dag!!!
Hoppas ni alla får en kanon dag!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Godmorgon! Här började vi morgonen med att försova oss, vilket var otroligt jobbigt. Hade behövt typ tre timmars sömn till dessutom. Efter jobbet ska jag ut till Ekerö där jag ska sitta på förbundsstyrelseinternat hela helgen, men först hänga lite med min tjej eftersom vi inte ses på hela helgen. :)

godmorgon

God morgon! Ska bara jobba till 12 idag, sedan går kosan mot Sundsvall! Ska spendera helgen där med Mattias, det blir IKEA, shopping, Wallmans salonger och det bästa av allt Hotelfruktost!!! :)
ha en bra helg!
God förmiddag!
Idag har jag skjutsat sambon till och från teoriprovet för B-körkort och han klarade sig! Så ikväll blir det väl till att fira med en påse ostbågar framför tv:n eller nåt.
Annars står det plugg, stamboksforskning och hemsidebygge på mitt schema idag.
Ha en bra fredag allihopa! Människor som djur! /Sara

god middag :)
Nu har ja jobbat klart för idag. sitter på mammas jobb nu och grejjar en sak på daton. men ja kan ju aldrig sätta mig vid en dator utan att hoppa in på forumet. Forumet är som en drog verkar det som. man klarar sig inte utan den :)
Ska ta mej en liten promenad med Rosa idag. Sen så tänkte ja tömköra henne i helgen för att se hur van hon är. Så kanske i nästa vecka man kan sätta vagnen efter. Hon ska ju vara mkt körd i Holland.
Solen skiner men de är fortfarande moln på himelen. Men ja tror det blir en fin kväll. Tänkte ja skulle hinna med en ridtur med under kvällen.
kram

God middag.
Jobbade inatt och jobbar nu fredag o lördag också. Det märks att det blir lönehelg, fick försmaken igår. Jag gillar för det mesta att jobba på krogen man träffar mkt folk, supergoa arbetskamrater.
MEN att folk tappar allt vett när de dricker förstår jag inte. Igår stal ett par tjejer en flaska sprit ur baren, en kille får frisläpp och skäller för att han inte fått ut sin jacka (han har den på sig) o.s.v.
Hoppas dock att alla andra njuter av lönehelg och håller tummarna för Färjestad ikväll 
Gof eftermiddag! Sitter på jobb i vanlig ordning. Såg en väldans samma polisbilar strax innan lunch, tydligen ett bombhot bara en bit ifrån vårt kontor. *suck* Det är riktigt fint väder i Malmö så jag önskar att jag kunde haft lite längre lunch, men tyvärr har vi för mycket att göra. Helgen bli någerlunda lugn, ska ev. iväg och kolla på en häst (dock ej shettis)..ska bli spännande, det låter som en riktigt fin kille och på bild är han vacker, men som sagt…det kan ju se annorlunda ut i verkligheten, men jag hoppas han är lika fin.

God eftermiddag!
Sitter på jobbet i vanlig ordning och tittar ut äver ett grått karlstad, men solen ska vara på väg säger dom. Imorse när jag vaknade hade vi snö på marken. Men den är borta nu. *skönt* nån måtta på vintern får det allt vara
#7 Självklart håller vi alla tummar för FBK =)

Precis hemkommen från jobb o barnhämtning. Himla trist väder just nu, men ser fram emot de 15 graderna dom säger ska komma !!!
Har ingen bra dag i dag, allt känns bara skrutt… ingenting går som planerat just nu, suck.. Ska strax gå ut o fixa med hästarna då kanske man blir på lite bättre humör.. ja ja.. Ha det bra ni som har något kul på gång..

Nu går nog jag inte utanför dörren mer idag! Jag har inte varit hemma före kl 20 någon kväll denna vecka. Mycket att göra överallt.
När jag kom hem för en kvart sedan, möttes jag av en stressad dotter. Det är skoldisco ikväll och idag i skolan hade småtjejerna bestämt att ha en förfest hemma hos en av dem. Så det var bara att hjälpa henne på med kläderna och skynda sig dit :)
Sonen skall också på disco, men han laddar upp framför TV:n.
Själv tänker jag äta massa onyttiga saker och bara slappa. Gubben skall ut och äta med några andra gubbar, så jag är ensam några timmar i kväll.