Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 473 ggr
zettan
0

god morgon 24 mars

Morrn morrn

inga som är morgonpigga på forumet idag? Inta var dag man är först på god morgon inlägget på dagarna :)

Idag så har ja tagit mig lite sov morgon. det var såååå skönt :)

Idag blir de putsning av hästarna. Så vackert väder att det är dags för vårborstningen. KAnske till och med ställer mig uta och borstar så man kan sola lite samtidigt. Rosa har verkligen kommit in i gänget och hon är underbar. Zetan börjar bli rund och go :) Längtar såååååå efter hennes lilla bebis.

vädret är undrebart redan 10 grader varmt och solen den lyser. Så härligt.

kram

Charlotte-J
0

God förmiddag!

Här lyser också solen, fast med sin frånvaro istället. Grått och trist och inte många + grader, blåser gör det också.

Ska gå över pållarna en sväng med Mirakelkammen, jisses vad de njuter.

Amor vincit omnia Kyss

Daladis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag!
Här är det vackert väder men det är lite kalla vindar. I morse hade jag fått ett till lamm! Trevligt med sådana överraskningar när man kommer ut på morronen Glad.Har varit och hämtat 150 kg korn på morgonen, tackorna äter massor nu. Hästarna mår bra och nu har jag kaffepaus i stängselbyggandet. Ska dra en liten hage till Titti så hon får gå bredvid Thimon. Måste bifoga en bild på det alldeles färska bagglammet -visst är han ursöt!

Ha en bra dag alla! //Erica

Cattis
0

#2 Söt är bara förnamnet! :-) Grattis till lammet.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

sanne
0

#2 kan dem bli sötare ???

Har redan varit ute med 2 hästar på lite träning.. Loni fick tömköras i paddocken mellan mjölk kannor, lite läskiga.. Tessa Rose o jag tog en promenad, jösses vilken trav hon har, har ju liksom inte riktigt sett den innan, ska bli intressant o visa henne i vår.,  Anja står under äpple trädet o suckar, men nu tänker jag inte kolla henne mer, för om jag struntar i henne så kommer säkert fölet, hon har ju haft kristaller i en vecka nu..

Nu ska jag ta hand om lite tvätt innan jag ska hämta halm hos grannen.

Ha det bra i solen !!

Annette
0

#0. Morgonpigg? Jag körde nattskift här på iFokus, klockan var närmare halv 4 innan jag kom i säng. Sen upp klockan 7. Men jag är rätt pigg ändå.

Milla
0

hej hej, sol och varmt ute härligt!

stalltjejerna och jag ska snart ge oss i väg till Malmö för att gå på apassionata, ska bli skoj.

Ha en bra dag alla

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se