Någon som är bra på Front Page ?
Nu är jag så innerligt förbannad på datorer och framförallt Front Page där jag har min hemsida. (eller jag själv) När jag skulle uppdatera idag så försvann hela sidan, och hur jag än gör får jag inte tillbaka sidan igen.
Finns det någon som är bra på Front Page och som kan hjälpa mig ? Numera finns det ju inte någon support heller.
Kan du/ni rekommendera något annat hemsidesprogram ? Mitt webhotell är: One Come. Jag vill inte ha något av de enklare hemsidesbyggena som 123minsida osv, utan en sida där jag bygger själv. Något liknande Front Page ?

jag använder frontpage men är väl inte så bra på just de du har problem med. Men kolla med Tiffanny på stuteri Mjällkärr hon är duktig på frontpage. de finns säkert fler som är duktiga med jag hade pratat med henne
Lycka till

Har du tankat tillbaka den försvunna sidan från webservern? Jag har använt FP i många år och hjälper dig gärna om jag kan :-)
Hej.
Jag addade dig på MSN så kanske vi kan se om vi kan lösa problemet där över.
Jag har några år bakom mig med FP

Du kan ju ladda hem hemsidan genom din ftp på nätet ju med har också one.com
Tack för era svar, känns bra att veta att det finns någon som kan hjälpa till när det behövs. Egentligen ska väl inte så här gamla "kärringar"
hålla på med hemsidor.
Hur som helst, jag har själv lyckats få tillbaka sidan igen allt utom själva dagboken. Den går inte att ladda upp. När jag försöker och datan stått och jobbat några minuter får jag upp en meddelanderuta: 425 Cold not open to port 50171: Connection time out.
Så vad gör jag nu ? Någon som har förslag ?
#5 Laddar du upp sidan via frontpage, eller via något externt ftp-program? tex FlashFXP?
Jag brukar bygga mina sidor i frontpage och sedan ladda upp dem med hjälp av flash till servern. Ska tydligen gå att ladda upp dem direkt via frontpage, men de har ja inte en aning om hur de fungerar, därför jag frågar =)
På din fråga om det finns olika program, så är svaret att det finne en uppsjö av olika program! men de jag tycker är lättast är frontpage och dreamweaver. Av dessa två tycker jag frontpage är lättast =)
"6 Jag laddar upp direkt från FP till One Come och det har fungerat jättebra hittills.
Att jag valt FP är för att jag gått kurs i FP, men kan inte så jättemycket i allafall. Men tycker det är jätteroligt att hålla på med sidan. Så att byta program vore väldigt svårt. Och nu har jag som sagt fått ut sidan igen. Allt utom förra årets dagbok. Men en snäll medmänniska här på forumet ska titta på det åt mig.
Men tack ändå för dina råd.
kajsa-kavat