Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 4419 ggr
Wippen
0

Wippen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla shettisälskare jag har idag förevigat Wippen hos mig genom att tatuera in honom på min arm, han har det bra och bor i Göteborg men Steffi och jag saknar honom oändligt

lillolga
0

Så vackert…

Wippen
0

Tack Lillolga om du visste hur vi saknar denna underbara herre han finns alltid i mitt hjärta

lillolga
0

Ja jag förstår dig så väl!! En riktigt vacker och duktig kille Glad Alla mammor önska nog en sån ponny till sina barn.. Vilken karriär Steffi och han gjort!! Tävlar han än?

Wippen
0

Han kommer nog att göra det lilla Ida tränar för fullt med honom så vi får se när det blir dax

lillolga
0

Då får vi se mer av skönheten i press/tidningar framöver då Glad

Wippen
0

Ja det hoppas jag

VeronicaP
0

Vilken vacker tatuering :D

Wippen
0

Ja Veronica och den är så fin i verkligheten t o m med Wippens mustasch finns med *ler*

Charlotte-Aveback
0

Vilken fin bild! Vilket härligt minne som påminner dig om både Wippen, Roger och Steffis fantastiska tävlingsperiod i kat. A!

Wippen
0

Hej Charlotte

Ja minnet är väl bevarat för oss alla

Kram

Ahnna
0

Fin gaddning! Vem har gjort den? Jag har haft tankar åt att tatuera in Rival någonstans på kroppen, men har inte hittat någon tatuerare som jag litar på gör ett bra jobb med hästbilder.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Hanna-D
0
Ninnii
0

Den var verkligen snygg!

SannaHolmgren
0

Kan glädja er då med att Wippen tävlat lite smått i sommar, och placerat sig. Inte någon dressyr i msv-klass, men med tanke på hur gammal ryttarinnan är så är hon en av de duktigaste tjejer jag träffat.

SannaHolmgren
0

Så fina ihop så man närapå blir gråtmildKyss

Ninnii
0

#15 Ååå så fina de var ihop, perfekt ekipage:o)

mille-star
0

#15 Vad är det för sadel du har på bilden? Ser ut att ligga väldigt bra framtill!

Charlotte-Aveback
0

#15: Underbar bild på ett härligt ekipage! Man skall ju heller inte glömma bort att han faktiskt är hingst! Glad

SannaHolmgren
0

Inte jag som handlat sadel. Jag har tagit bilden som tävlingsarrangör:-)

AusaBausa
0

Superfin tatuering!

Ellinor Johansson
0

Vilken fin tatuering.

Milla
0

Whaoo så fin den är, vill också göra en med min Viking men jag är så himla rädd för sprutor så det får vara Skäms

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Hanna-D
0

Skulle vilja göra en med Gazette på men vet dels inte vad min sambo skulle tycka om det + att jag vet inte hur mitt skinn skulle se ut efter en sådan "misshandel" med tanke på att jag får blåmärken av ingenting…

Wippen
0

Hej Ahnna

Killen heter Pete som har gjort tatueringen han är konstnär

http://www.ancientart.se/

Här är adressen till deras hensida

Wippen
0

Wippen och Ida är som gjorda för varandra kändes helt rätt att han fick hamna hos dem

Tack alla för komplimangerna

Ahnna
0

#24 Tackar! Glad

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

abbe75
0

#24 som alla andra säger så är det en underbar gaddning får man fråga hur stor den är och vad priset hamnade på är själv inne på att gadda mig

Wippen
0

Hej abbe75

Tatuering sitter på underarmen från armvecket ner till handleden den är ca 14 cm lång och 10 cm bred

Kostnad 4000:- en bild till

SandraO
0

Wippen är så otroligt häftig tycker jag, och Stephanie en duktig ponnyryttare!

Har kollat på youtube flera gånger när dom rider MSV dressyr, så otroligt fina!

har bara en fråga, hur gamla va ekipaget då?

Och hur hittar man en sådan duktig ryttare till sin lilla ponny?Flört