Wippen
Så vackert…

Tack Lillolga om du visste hur vi saknar denna underbara herre han finns alltid i mitt hjärta
Ja jag förstår dig så väl!! En riktigt vacker och duktig kille
Alla mammor önska nog en sån ponny till sina barn.. Vilken karriär Steffi och han gjort!! Tävlar han än?

Han kommer nog att göra det lilla Ida tränar för fullt med honom så vi får se när det blir dax
Då får vi se mer av skönheten i press/tidningar framöver då 

Ja det hoppas jag

Vilken vacker tatuering :D

Ja Veronica och den är så fin i verkligheten t o m med Wippens mustasch finns med *ler*

Vilken fin bild! Vilket härligt minne som påminner dig om både Wippen, Roger och Steffis fantastiska tävlingsperiod i kat. A!

Hej Charlotte
Ja minnet är väl bevarat för oss alla
Kram

Fin gaddning! Vem har gjort den? Jag har haft tankar åt att tatuera in Rival någonstans på kroppen, men har inte hittat någon tatuerare som jag litar på gör ett bra jobb med hästbilder.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Jättefin!
Den var verkligen snygg!

#15 Ååå så fina de var ihop, perfekt ekipage:o)
#15 Vad är det för sadel du har på bilden? Ser ut att ligga väldigt bra framtill!

#15: Underbar bild på ett härligt ekipage! Man skall ju heller inte glömma bort att han faktiskt är hingst! 

Inte jag som handlat sadel. Jag har tagit bilden som tävlingsarrangör:-)
Superfin tatuering!
Vilken fin tatuering.
Whaoo så fin den är, vill också göra en med min Viking men jag är så himla rädd för sprutor så det får vara 
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Skulle vilja göra en med Gazette på men vet dels inte vad min sambo skulle tycka om det + att jag vet inte hur mitt skinn skulle se ut efter en sådan "misshandel" med tanke på att jag får blåmärken av ingenting…

Hej Ahnna
Killen heter Pete som har gjort tatueringen han är konstnär
Här är adressen till deras hensida

Wippen och Ida är som gjorda för varandra kändes helt rätt att han fick hamna hos dem
Tack alla för komplimangerna

#24 Tackar! 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
#24 som alla andra säger så är det en underbar gaddning får man fråga hur stor den är och vad priset hamnade på är själv inne på att gadda mig

Wippen är så otroligt häftig tycker jag, och Stephanie en duktig ponnyryttare!
Har kollat på youtube flera gånger när dom rider MSV dressyr, så otroligt fina!
har bara en fråga, hur gamla va ekipaget då?
Och hur hittar man en sådan duktig ryttare till sin lilla ponny?