Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 1496 ggr
[lindatornerup]
0

Hingspremiering i höst ?

Någon som vet om det blir en premiering i höst? Det brukar väl vara en vår och höst.

SofieN
0

Jag är lite valet och kvalet om jag ska visa, vill nog vänta tills hösten i så fall.

Så jag vill också veta!

ThiffannyJ
0

Jag vet inte, men jag ser ingen anledning till att det inte skulle vara en, eftersom att det tidigare år varit två. Jag är inte orolig för att det inte skulle vara en. I höst har jag nämligen ca 5 hingstar som ska visas och några som ska göra bruksprov.

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

MadeleneJansson
0

PÅ hösten brukar det vara första helgen i september, i Värnamo och i Köping/Halstahammar.

OM det är så i år vet jag inte, men det har varit så i många år och med många anmälda så jag ser ingen anledning till att det inte skulle bli ngn hingstpremiering till hösten.

SofieN
0

#2 Oj, då har du att göra! :) Hur blir det till våren då, ska du visa någon eller några då?

ThiffannyJ
0

#4 Jo det kan man säga Flört Dessutom så glömde jag en hingst så det blir troligtvist 6 hingstar i höst!

I vår så är det 4 st. Så jag har inte långtråkigt i alla fall Glad

www.minishetland.com

Milla
0

#5 oj då ska jag inte klaga med mina två Oskyldig

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

zettan
0

jag har har en hingst som ska göra bruksprov till hösten så jag hoppas de blir en hingstpremiering här i närheten.

atlanta
0

Nån som är duktig på det här med utställningar och premieringar får jättegärna maila mig, dinah_tiger@rocketmail.com. Har en snart 13 årig hingst som jag vill visa men har inte en aning om hur det funkar osv. Vill gärna maila med nån snäll själ som kan hjälpa mig. Skrattande

ThiffannyJ
0

#8 Du får gärna mejla mig om du vill Glad

thiffanny.j@gmail.com

www.minishetland.com