Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett28-stuterier
Läst 4199 ggr
Johanna-Granberg
0

Uppdaterat!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om någon är intresserad så har jag nu äntligen Skäms haft tid att uppdatera alla hästarnas sidor med nya bilder och text så gå gärna in och tittaSkrattande

www.hamraponny.com

Johanna

Annelie-P
0

Roligt! Jättefin framsidesbild, ser nu att det är samma som i ditt inlägg ovan.

Petra-Stark
0

=)..

SofieN
0

Mitt antivirusprogram har blockat eran hemsida sen några månader tillbaks, den varnar får någon trojan.. :(

SofieN
0

Sitter hemma hos min mamma nu, hennes dator spärrar också eran sida..

Miica
0

Jätteläckert!! =)
Baah en helt annan fundering. Vem äger Hamras Fridolf nu? Har ett sto efter honom =)

QuickStep
0

fick oxå trojaner nu i min dator efter klickat på länken. att jag inte skrollade ner o kollade på kommentarerna!

IdaT
0

#3 Min blockerar också…

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

sonja
0

Samma problem här, har varnat för trojanen länge. Mk trist :-(

Johanna-Granberg
0

Det är jättekonstigt att era datorer blockerar för enligt min dator så ska det inte finnas någotSkrikandes Har dubbelkollat min dator och det ska inte finnas något enligt denGråter

Får kolla med webbhotellet om de kan se något.

Kratern
0

Kanske läge att ta bort tråden så länge…

Innan fler klickar på länken.

[jannerman]
0

#har samma problem, hemma blockeras den, men inte på jobbet…olika virusprogram förstås..

Annelie-P
0

Sitter på Uppsala universitet nu, från deras datorer går det fint att gå in på Hamras sida.

Johanna-Granberg
0

Sitter nu med support för att se om det är något galet, hoppas det kan rätta till sigSkäms

QuickStep
0

ja sånt e aldrig kul o få. Jag blev jättechockad för jag har klarat mig undan virus o sånt  i alla år. inte tror jag att man kan få nått från en hemsida med shettisar =)

Charlotte-Aveback
0

Jag kan komma in på hemsidan utan problem. Jag har virusskyddet AVG och det ger inget larm … Vilka virusskydd har ni som får virusvarningar?

IdaT
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#15 Jag har Avast! (utropstecknet ingår i namnet) antivirus. Den blockerar inte hela sidan, utan bara själva innehållet, inte menyn och "ramen" runt. Den säger såhär (kollade på länken också, och den sa inte mer om varför sidan blockerats, utan var bara reklam för en betald version av Avast!):

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

sonja
0

Jag har Kaspersky. Blockar liknande # 16.

SofieN
0

#15 Nod32 och Avast har jag provat med..