Uppdatering av er hemsida
Hejsan! Jag tycker det är otroligt roligt att läsa om allas upptåg och kolla in hemsidor är ngt av det roligaste jag vet. Så därför tänkte jag starta en tråd där ni som uppdaterat er hemsida kan skriva i. Skriv vad ni uppdaterat också på sidan så man vet. E.x bilder på en viss ponny, nyheter os.v. på så vis blir det enklare att hitta. Hoppas det är ngn som hakar på denhär tråden :) / Sabina

Jag har inte uppdaterat min hemsida på länge, jag måste flytta den eftersom webhotellet lägger ner pga krångel. Jag får väl återkomma när hemsidan startar upp på ny adress. www.bruksponny.zoomin.se
Jag uppdaterade senast idag…skriver blogg ett par ggr i veckan och så la jag in min saluponny Alice igen, tror inte på att hon blir såld iaf
!
Bytte webhotell för ett år sen o det nya funkar mkt bättre.
Jag har väl inte uppdaterat ngt den senaste veckan, men försöker få tag i mitt liv o ändra lite bilder ibland, lägger in lite ny info, blogginlägg osv.
Även till salu sidan, skall få sig en uppdatering inom kort! =)

Jag försöker att uppdatera dagboken regelbundet och lägger in aktuella bilder i mitt fotoalbum.
www.gullsmyrastuteri.se
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Jag med! Uppdaterar oftast 2-3 gånger i veckan, välkommen att kika! www.pettersbacka.se

säger som #1 - inget uppdaterat på länge på min hemsida p g a flera olika skäl. Sen blir det ju inte bättre av att man har bebis i huset, då har fullt upp att göra ändå 
Sidan finns på www.doosen.se och förhoppningsvis kan jag lösa antingen att uppdatera den befintliga, eller fixa en helt ny inom en hyfsad snar framtid! Är bättre på att fotoblogga - länk finns på hemsidan!
Min hemsida uppdateras ungefär en gång i veckan, har uppdaterat idag.
Havsrosens sida är uppdaterad just nu precis. Ibland uppdateras den varje dag och ibland varannan månad allt helt beror på lust, tid och ork 
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Jag uppdaterar så gott jag hinner med , ibland flera ggr i veckan ibland mer sällan.Brukar ha bilder i dagboken, så färska som möjligt.Har oxå bebis så man får tar det som det går just nu.
Jag uppdaterar så fort tid finns, men iaf.iggr/månad

Vår hemsida uppdateras ganska ofta. www.roshems-stuteri.se

Vi uppdaterar vår hemsida efterhand som vi har några nyheter att dela med oss av. Välkomna på besök!
Jag uppdaterar rätt så ofta. Det står på förstsidan vad som är uppdaterat, så man misssar inget! 

Stuteri Vildängens hemsida: www.stuterivildangen.djursida.se
Försöker uppdatera i alla fall en gång i veckan men det är inte alltid jag lyckas…
Längst ner på Startsidan står alltid datum för senaste uppdatering och vilka sidor som har uppdaterats.
Välkommen in!

dubbelt