Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett14-utrustning
Läst 2554 ggr
mizabella
0

Sele

http://www.mickesfyrhjulingar.com/selar-och-sadlar.aspx

Någon som har den som vet något om kvalitèn?

(komplett selpaket)

Silenos
0

Tycker den verkar väldigt lik bröstselen "Berta". Jag köpte en sådan för 1300 kr. Den är ok för sitt pris.

susanne-s
0

Ser du att allt är knäppt på sista hålet… ka vara bra att veta när du isf besäller…

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Ahnna
0

Nej, det är inget jag skulle vilja ha.

Har för övrigt tittat på Berta-selen hos återförsäljaren och den är inte prisvärd. Synd, för den har ju fin färg!

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

mizabella
0

kollar runt lite bara.. sett berta selen också..

vad har ni för selar?

Charlotte-J
0

Jag har Globus Bröstsele och tycker den funkar bra för "hemmabruk", och så är den billig också.

Amor vincit omnia Kyss

Maliiin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan känna att när man ändå ska köpa en så kan man lika gärna spara och lägga till lite extra. För det är ju trots allt som så att man får vad man betalar för.

Första selen jag köpte var en importerad från Holland. Gav väl 1900 kr för den.
Då tyckte jag att den var vettig för det priset. Man fick göra lite hål i svanskappa och så men ändå okej sele.

Men för 1 år sedan köpte jag mig en Ideal Harness maratonsele.
Då inser man att man får vad man betalar för.
Passformen var så mycket bättre och bättre kvalité på lädret.

Så jag kan varmt rekommendera Ideal Harness. Men visst är det ett par tusenlappar mer än de billigaste. Fast det kan vara värt att!

Lycka till med ditt inköp av sele!

mizabella
0

Har redan sele! men jag är sån där som gillar när det är nytt och fräscht! alltid kul att få tips om nått som kan bli bättre också och se vad som finns :)

#6. Snygg färg på selen!

Maliiin
0

#7 Om du redan har en tycker jag absolut du ska spara till en ngt dyrare och satsa på det sen. Du kommer inte ångra dig! Glad

Tackar! Gillar den skarpt :)