Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: avel
Läst 2230 ggr
Annette
0

Avelskurs med Shetland Väst

Tack vare det stora intresset för kursen vi höll 2010 så anordnas nu ännu en.

Kursen kommer att hållas med Morgan Johnsson på Björkhaga hotell o konferens i Mullsjö den 15 januari med start kl 11.00.

Läs mer i kalendern på Västs hemsida

PP
0

Är detta enbart för Västmedlemmar..?

Annette
0

#1. I mån av plats tror jag även andra får vara med. Men kolla med Inga-Lill, det är hon som tar emot anmälningarna och har koll på läget.

MadeleneJansson
0

# Vet du hur länge det kan tänkas hålla på? Skulle gärna åka, men måste hem i vettig tid, svärmor har 50-årskalas……

Annette
0

#3. Det beror nog på deltagarna ;)
Sist höll det nog på till kl 16 ungefär, om jag minns rätt. Men det går ju att avvika när man själv tycker också.

HeidiH
0

Oj, det låter spännande! Nu bor jag ju inte väst längre, utan i Sthlm, som hör till.. Tja, haha, jag vet inte. Synd info kommer så pass sent, troligen jobbar jag!  Eller har det stått på västs hemsida ett tag kanske?

Minsanne
0

#5 Va? Har du flyttat? Det har gått mig helt förbi.

Förhoppningsvis kommer vi två stycken

Annette
0

I dagsläget är det så få anmälningar att det ser ut som om kursen måste ställas in. Det behövs minst 10 deltagare till för att den skall kunna genomföras. Ni som är intresserade ombeds därför att anmäla er, sista anmälningsdag är förlängd till 12 januari.

Läs mer på Västs hemsida om hur man anmäler sig. Anmälningsavgiften skall vara inbetald på Västs plusgiro senast ovanstående datum. Den betalas naturligtvis tillbaks om kursen blir inställd.

sanne
0

vi skulle åka båda två, men tyvärr blev det annat som kom ivägen.

MadeleneJansson
0

Det är ju skit att det aldrig ska stämma så att man kan! hade anmält mig till förra kursen, då fick jag magsjuka…. Nu måste jag hjälpa svärmor att fixa inför kalaset… Så tyvärr, man det innebär ja att jag inte blir ledsen om det blir flyttat till senare tillfälle!

Annette
0

Detta var enda dagen kursledaren kunde på hela våren, så blir det ingen kurs nu så dröjer det nog länge innan det blir någon igen.

Pilla
0

putt, anmäl er Glad

Pilla
0

Putt igen Anmäl er NU!!!

Annette
0

Kursen kommer att hållas, men det finns plats för fler.

Välkomna att anmäla er Glad

Charlotte-J
0

Vad kostar det om man inte är medlem i Väst?

Amor vincit omnia Kyss

Annette
0

#15. Kolla med Inga-Lill, det är hon som har hand om den här kursen.

Pilla
0

Putt igen

Annette
0

10 st kunskapstörstande Västmedlemmar deltog igår.
Det var en mycket intressant och lärorik dag på en jättefin anläggning med väldigt god mat Glad.

Minsanne
0

Ja, det var verkligen givande