Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 575 ggr
RebeckaKihlberg
0

Får det inte räcka nu?

Milla
0

var tog god djurhållning vägen? Ska inte dom små också få leva ett normalt hästliv?

Sorry men jag tycker inte det är normalt att förmänskliga djuren på detta viset.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

RebeckaKihlberg
0

Jag blir tokig när jag läser sånt….min första reaktion när jag såg bilden var "det måste ju vara i USA", men oj så fel jag hade. Jag undrar också hur man/dom kan rättfärdiga att ha hästarna inomhus..det måste ju finnas någon tanke..eller?

JMax
0

Håller med #1 o 2

I USA kunde man köpa kläder och skor till dem med…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Puzzel
0

Jisses ska de gå på låda också som en katt, om man bor mitt inne i stan med trappor o hiss. Hjälp vart är världen på väg

jecki
0

Tycker att det är sorgligt att det finns människor som ska förstöra djurs normala livsstil och beteende. Såg på TV för nån månad sen om en dam i Stockholm som körde sin ponny i bagageluckan på sin kombi,hon åkte även tunnelbana med hästen.

Hanna-D
0

#5 Det var enbart för TV skull. Hennes hästar lever ett normalt hästliv i stall och hagar och åker normalt transport när de ska förflyttas.

jecki
0

#6 ok, jag såg att han hade stall också. Han skulle väl åka över till USA och va med i nån reklamfilm,som en av hennes tidigare hästar gjort,den hade väl gjort reklam för "Hästens"

Hanna-D
0

#7 Det stämmer, tror den förra var en miniatyr som hette Grey Cloud eller nåt liknande. Vi har en gemensam bekant så vi var där och hälsade på för ett par år sedan och kikade på hennes minishetland.

lilleman
0

Det är sorgligt..Blir samma sak som med chiuaua (hundarna) (hur stavas det?)En modegrej.

Charlotte-J
0

#9 Chihuahua Flört

Amor vincit omnia Kyss

carl-gustaf
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

9,10, ni har fel stavningen är "tjihaha" Skrattande.

OzzyochJag
0

Jag förstår inte hur man kan uppmuntra den amerikanska minihäst aveln. Jag har sett bilder på föl som är fullständigt missbildade pga aveln i jakten på minsta hästen.
Allt ska vara så mini i USA, de som annars ska vara STÖRST!

Kratern
0

Måste säga att jag regerade över att de skulle kunna bära 35 kg. Min dotter (150 cm) väger 35 kg och hon börjar se stor ut på sin maxade shettis.

Benjamin
0

Tror ni inte ändå att de lever ett normalt hästliv och att de bara var för uppmärksamheten skull precis när media teamet var där.

Det tror jag i alla fall!

RebeckaKihlberg
0

#14. Det är säkert så, men varför i hela fridens namn vill man visa sina hästar så??

Benjamin
0

Kanske uppmärksamhet och reklam