Syds utställningar?
Vi funderar på att byta datum på Färgelanda utställningen, men vill inte krocka med andra utställningar särskilt du Syds.
vet någon?
När ligger den nu och vilken helg funderar ni på att flytta till?
Vi byter till Lördagen 15 oktober istället för 29 okt.

Åh vad tråkigt om ni byter datum. Den 15 oktober är vi nästan alltid i Holland

OPPS! Nu är jag här igen och tjatar om Syds utställningar. Hur kan det plötsligt börjas BYTA datum när det inte ens är ute NÄR och VAR utställningarna kommer att äga rum!!!!
Eller har jag missat nå´t!!
#4 Fast Färgelanda är Väst 
Amor vincit omnia 

#5 Jo, förvisso men TS säger ju "vill inte krocka med andra utställningar särskilt då Syds" Hur vet man då om det krockar???

#6 det är ju de hon vill kolla ju med syd så att det inte ska krocka

#& Jo, det förstår jag men syd har ju inte talat om när de tänker ha sina utställningar och då blir det ju svårt att veta om det krockar…..

Syd brukar inte ha ngn utställning i oktober, tror inte det blir det i år heller.
Det var berörd domare som gärna ville visa sina egna ponnyer på Hallowen utställningen i Syd ( den var ju 2010 iallafall )
Och jag själv har för stressigt i slutet av månaden Zoorfmässa ( jobbet ) och kaninutställning där jag själv är arrangör.
Därför passar 15 oktober bättre för oss, synd Anne men skippa Holland =) Färgelanda är också häftigt

Bara en tanke - någon som vet om den populära avelskonferensen är tänkt att bli årligen återkommande? Den låg ju nämligen just i mitten av oktober förra året och krockade väl då med Västs höstmöte…?