SUCH 2010
Någon som vet när förra årets SUCH-ponnyer tillkännages? Dvs de som ansökte under 2010.

Jag vet. Jag fick listorna (SUCH och Super-SUCH) för ett par dagar sedan och skall redigera och lägga ut dem på SSS webbsida när det är klart. Ikväll eller i morgon lägger jag ut dem.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#1 Vad roligt, tack på förhand 
#1 Cattis, är de på "G"? Är ju nyfiken!!

#3 Japp, om ungefär 30-40 minuter ska de finnas på sidan, det beror på hur mkt Telia stular. Det är ngt strul med bredbandet här fn, så jag loggas ut hela tiden, särskilt om jag försöker skicka upp några stackars filer… 
# Tyvärr blir det inte en helt "komplett" lista som läggs ut idag, utan endast namnen på de hästar som fått sina SUCH och Super-SUCH. Jag skall få en uppdaterad lista inom kort, som innehåller stam och sådant och kompletterar då.
Men huvudsaken är väl att man kan se vilka hästar det gäller till att börja med.
/Cattis
#4 Kanon, då har jag något att se framemot efter att jag och Moa har varit på BVC.
Telia strular hos oss också, tyvärr
Är det klart? Jag hittar det inte.

#6 Nej, jag sitter här och försöker skicka upp grejerna hela tiden men blir varje gång nedkopplad innan det är klart. Lite lätt frustrerande kan jag ju säga att det är! 
Jag skriver ett meddelande här så fort det är på plats.
/Cattis

Nu kunde i alla fall jag läsa den 

Även jag och min pålle var med
!

Som sagt ovan, så ligger listorna över de som fått SUCH och Super-SUCH nu på SSS webbsida. Även listan (hela 4 stycken) på de som fått "Dubbelguldsdiplom" finns där nu.
/Cattis
#9 Fick du SUCH ;-)

#11 Japp
! special pris!
Jag mitt dumma spån missade att skicka in ansökan för en av mina
Får snällt vänta ett år till :)

Var det *bara* 4 st som ansökt om dubbelguld i år ? kanske de flesta fick diplom direkt ;)

#10 Tack för listorna
trots datatrassel
Åh nu blev jag så glad! Grattis alla nyblivna diplomstoägare!
Yay även min vackra donna fick sitt SUCH jag som va orolig att alla papper inte hann fram :D
#10 Du har inte fått någon lista över BRUCHen?

Grattis till alla som fått utmärkelser på sina ponnyer

Grattis till alla SUCH:ar! 
Grattis alla!
(Ang BRUCH, vore bra med en lista så man vet om en ponny fått det då man kan skicka bild till tidningen om man vill. Det är manusstopp på onsdag då skall bilden senast vara redaktören tillhanda)
Veritas odium paretFörvånad

#21 Ja de kan ju vara en fördel måste jag ju säga :D
Jag kanske överdrev lite, det står att fotot skall vara insänt senast vid manustopp till nr 1….

Vi mailade bilderna redan i höstas både till SUCH och BRUCH, samtidigt som vi ansökte. På så sätt slipper man hålla reda på manusstopp och sånt.
Jag vill veta att det utfaller innan jag lägger jobb på att få fram en bild. Trodde de kanske skulle komma någon form av bekräftelse.
#26 Men borde du inte veta om din ponny är berättigad? Man söker väl inte för att hoppas utan man söker väl när man vet att man har uppfyllt kriterierna?
#27 Litar inte på posten.

#27 De kanske inte godkänner det ändå , kanske en utställning som inte räknas eller tävlingsresultat mm , man kan aldrig vara för säker när man söker om något :D
#18 Har du någon aning om min BRUCH ansökan för Lara inkom och godkändes?
#30 Tyvärr inte, då det inte är jag som tagit emot anmälan.
#29 precis. Alla utställningar gills inte osv.
Det misstaget gjorde jag nu, Tackar Malin Ohlin som ringde mig så vi löste det snabbt ändå! Hon, Fairy Tail fick sitt such.
Jag är ju grön på detta med så en enkel tabbe i mitt fall ;)
När man skickar in ansökningen på SUCH till Malin får man ett mail att hon har emottagit ansökning. Det är verkligen en bra idé så man slipper fundera om brevet kommit fram.
#31 Tänkte att ni kanske samarbetade.
Har haft mailkontakt med postmottagaren som svarade att ansökningarna skulle gås igenom i veckan, så inte blev jag klokare av det.
#33 Verkligen jättebra