Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 413 ggr
Wippen
0

Boende

Hej

Min son som är 18 och hans flickvän ska till Göteborg på tamråtteutställning nu på lördag, vet någon något boende åt dessa två från lördag natt till söndag, dessa ungdomar har ju naturligtvis inte ordnat boende och har tänkt sova vid tågstationen vilket jag som mor inte vill, vore tacksam om någon har ideér

Ni kan gärna ringa mig om Ni vet något

0762-266011

Ann-Karin

VeronicaP
0

Det enda jag kan säga inget bra ställe att sova på (tågstaionen alltså) där har jag sovit en natt som ung och det var inte mycke sömn jag fick och skulle aldrig göra om det *ler* .

Wippen
0

#1 God morgon Veronica

Nej precis jag tycker som du känner verkligen obehag över detta, fick reda på detta igår då sonen berättade det

Jag trodde dem hade ordnat någonstans att sova men icke sa nicke så jag tänkte att det kanske finns någon här som har en god idé

Ha en solig dag

Ann-Karin

[randi]
0

Kolla med turistföreningen om det kanske finns något vandrarhem eller annat billigt boende i närheten. Lycka till.

Wippen
0

# Ja jag får göra det, ungar planerar inget idag ibland blir man så less *suck och stön*

Sasser
0

Hehe…tamråtteutställning?!! Kul. Vad är poängskalan där? Rastyp? huvud,hals, bål,kors, extremiteter och korrekthet, rörelser i skritt & trav???? Ni är roliga ni, alltid ett gott skratt så fort ni är inblandade:) hehe.. Kram på dig!

Lauth
0

Det finns gott om vandrarhem i göteborg vill jag minnas som både är billiga och hyggligt fräscha.

Marta
0

De kan ju även försöka hitta sovplats genom att bli medlemmar på www.hospitalityclub.org 

Vi har haft en tjej från Tyskland här en vecka via en annan organisation och hon skulle vidare till Göteborg ett par dagar innan hon reste hem. Och hade då ordnat boende via denna hospitality club.

Hur kul som helst att träffa folk från världens alla hörn!

Annette
0

Kolla på www.mus.ifokus.se Det kanske finns någon där som kan hjälpa till.

Wippen
0

Tack för alla svar

JA du Såsser om jag ändå visste hur dem bedömde dessa små liv, men dem är ganska charmiga

jojjehanna
0

Har det ordnat sig?