Mina blivande 3-åringar :-)
Det fanns ingen rubrik som hette "Skryt" så det faller väl under allmänt skulle jag tro? 
I dag har min son för första gången suttit på vår lilla ponny. De båda blivande 3-åringarna skötte sig fint och såg ungefär lika nöjda ut båda två. Narnia kikade lite på de små skorna som hängde ner från ryggen (han satt inte gränsle utan med benen på samma sida), men sen fortsatte hon bara att äta på sitt hö. Lillhusse är jättestolt att han har suttit på "stora hästen". 

Då kan jag spinna vidare på samma tema. Jag håller på att köra in min valack, som också blir 3 år till sommaren. Vi har nu kommit så långt att han är satt i vagn. Idag var andra gången, och det går jättebra. James är så duktigt och bryr sig inte om vagnen därbak även om den ibland skramlar. Jag är sååå stolt!
Gillas!!

Ni e duktiga, jag gillar sånna här trådar, de borde skapa en "skryt" rubrik haha

Härligt! jätteroligt att läsa om duktiga shettisar!
Då vill jag med skryta..hade sadel på min hingst för första gången igår o han brydde sig inte ett smack, spände sadelgjorden utan att han reagerade, tömkörde honom sen o det gick superbra o det var med första gången..samt att jag hängde mig över sadeln för att han skulle känna lite tyngd på ryggen o han tittade bara bak o sen fortsatte han glo på annat håll…….så häftigt!
Vilken skillnad det är mot de halvblod man hjälpt till att rida in..ett mkt längre förarbete tyckte jag o pjåskande o så..fast mina shettisar är ju hanterade sen födseln jämfört mot de halvblod jag stött på. ;-)

Underbara Narnia, gud vad vi saknar henne

#4 visst är de coola, våra killar

Shettisar är bäst! Så är det bara! 
Japp coola killar o shettisar ÄR bäst så är det bara ;-))