"Gamla forumet"
Är det någon som uppmärksammat att det "gamla forumet" finns igen i ny regi?
Det där är väl inget gammalt forum utan ett nytt med liknande utseende!
Jag ser inget behov av det.

Det skall inte på något vis förknippas med det förra forumet vi hade, som sedan flyttades hit.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Var inne och kollade nu, hittade inget som intresserade mig.
Jag trivs bra här har varken tid eller intresse för något mer forum

Nä det har väl inte alls med det gamla forumet att göra , utan är ett helt ny startat.

Det var ju just ett sådant forum vi lämnade bakom oss, då det är mkt roligare att kunna ha artiklar och sådant som vi kan ha här. Plus att det var krångligt att sköta om och svårare att överblicka. Plus att andra/utomstående loggade så mkt info om folk där.
#4 Kacka o co är det som har skapat det där forumet.
/Cattis

#5 Jo det förstod jag . Men jag menade att man inte ska säga att det är det gamla då det är helt ny startat.
Såg ni "hartassarna"? Eller kanske inte ville se dem? Utseendet är detsamma om säger så då.
Jag ställde bara en fråga , men förväntade mig faktiskt denna reaktionen av just personerna ovan + några till som jag väntar på reaktionen från.
Jag har aldrig påstått att det finns behov. Frågade bara om någon uppmärksammat den.
# 7 Såg ni "hartassarna"? Eller kanske inte ville se dem? Utseendet är detsamma om säger så då.
Förstår inte vad du menar med ovanstående mening förklara gärna.
Förstod inte resten heller, förtydliga gärna.

#7. phpbb är en slags comminity. Det finns massor med sådana forum inom olika ämnen. Här är ett exempel:

Inger om du skriver gamla forumet även om du skriver det inom " så tror man att det är det gamla forumet faktiskt så inte konstigt att man reagerar när det INTE är det gamla forumet utan ett helt nytt forum faktiskt .
Annars så får man skriva har ni sett det nya forumet … För det gamla är ju inte i nytt regi utan det är som sagt ett helt nytt forum .
Att vi reagerar är väl just för att det du inte skrev stämde och för det är vi inte otrevliga , som du faktiskt var med ditt svar att du hade förväntat dig av vissa personer …
#10 Ja, gänget och jag typ….
# 11 Vad menar du med Ja, gänget och jag typ….
Det var många år sedan gängets åsikter hade någon betydelse för hur jag tyckte och tänkte.
Det är väl ganska tydligt vad Inger menar, ni får ursäkta min framfusighet men ni måste kunna hålla med om att det faktiskt är en och samma "gäng" som alltid hakar på…
Det är ju helt ok att tycka lika men visst borde det då räcka med att en av er framför gemenemangs åsikter

Jag trodde också att det var det nya forumet som återöppnats innan jag kollade länken och insåg att det var en blek kopia..

Carola jag tycker vad jag tycker själv och har egen vilja behöver inte tycka som alla andra och då skriver jag det också , för annars så kan ingen annan veta att jag tycker så eller hur?
Jag diskutera ofta med Cattis, Millan och flera och det är ofta vi inte tycker likadant men inte blir jag påhoppad för det och inte hoppar jag på dem för det om de tycker likadant.

en och samma gäng det låter som en person som har gängat sig .
Det finns fler nystartade shetlandsponnyforum…
#16 Ja är det inte det vi så vackert kallar för linjeavel men på ren bondsvenska kallas det inavel.
#17 Få se nu om det blir samma åsikter och reaktioner om det forumet.

Men vad bra att det finns flera forum! Då hittar säkert alla något ställe de trivs på
.

#18 Har ungefär samma åsikter om dessa sorters forum, men det betyder inget vad gäller innehåll. Jag pratar om funktioner och hur det är att administrera samt layout. Innehållet på ett forum står medlemmarna för och det har jag inga åsikter om mer än på denna sajt.
#19 Håller med. Jättebra.
/Cattis

Det är väl tur att det finns forum för alla och man väljer ju vilket man vill vara på eller om man vill vara på flera.
Men man ska inte kasta skit på folk som tycker likadant , det är varken linje avel eller inavel.
Man ska inte kasta sten i glashus 
#21 Nä precis man ska inte kasta sten i glashus, det är så lätt att det hamnar glassplitter på dom som "kommer efter"