Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 3102 ggr
Lauth
0

Göteborg Horse Show + mässan

Nu är det ju inte så långt kvar tills den stora hästfesten i Göteborg drar igång (24-27 februari)

Vilka ska dit?

Ska ni gå på någon av showerna/tävlingarna eller ska ni som jag bara besöka mässan?

ThiffannyJ
0

Hade gärna velat åka, men ska tyvärr inte det Rynkar på näsan

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Moheda
0

Jag ska dit på lördagenCool

Lauth
0

Jag som det stora shoppingfreaket jag är ska ju självklart på mässan på söndagen.

En timme innan stängningsdags är det som ett Nirvana för mig Oskyldig

ingrid
0

Kommer att vara där åtminstone på söndagen, troligtvis lördag med :-) Får se om det blir showen på torsdagen dessutom

ThiffannyJ
0

#3 Om det fanns en gilla knapp skulle jag trycka på den Tungan ute

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Kris_J
0

Eftersom jag ovanligt nog är ledig skall jag föröka åka in en sväng, det var några år sedan sist. Följer nog Angelicas exempel gällande tiden. Måste nog bara rensa lite först…Skrattande

Veritas odium paretFörvånad

Moheda
0

För en oinvigd…. mässan… kan ni berätta lite.. Jag trodde bara att det var hoppning och sån´t…Oskyldig

Lauth
0

Eurohorse är den stora mässan i samband med tävlingarna. Med massor av utställare som säljer typ allt i hästväg.

Ett riktigt himmelrike för prylgalnignar Kyss

Ninnii
0

Ska ner på fredag o se på förmiddags showen o sen mässan. Vi ska bo på hotell från fredag till lördag o passa på o gå lite i GBG o titta. längtarTungan ute

Carita
0

Jag åker ner på lördagen show och mässan hela dagen lång!

Lena90
0

Jag ska dit på fredagen, blir första gången för mig och jag längtar som bara den Skrattande

Carpe diem!

Annipanni
0

Jag ska gå på mässan på lördagen.Glad

PetraJ
0

Skall dit på lördag

Gosa
0

Vi åker nog också dit på lördagen :-). Kommer Shetlandssällskapet ha en monter? Vem ska stå i den?

Aribigga
0

Jag tror jag ska dit, någon av dagarna. Är någon annan som har koll på det, jag hänger bara med ^^

lurvponnyn.vimeddjur.se

Lauth
0

Jag såg inget om det i utställarlistan. Synd i så fall, för föregående år har SSS monter verkligen varit hur trevlig som helst.

mandoz
0

jag ska dit på söndagen=)

ingrid
0

#3 Fribiljetter till mässan ordnade :-) Gör en första rekning på torsdagkvällen när jag skall på tävlingarna också. Du skall inte komma ner dagen innan och spendera lite tid i pianobaren… ;-)

ingrid
0

#3 Fribiljetter till mässan ordnade :-) Gör en första rekning på torsdagkvällen när jag skall på tävlingarna också. Du skall inte komma ner dagen innan och spendera lite tid i pianobaren… ;-)

Lauth
0

Du är en pärla. Tanken ligger nog rätt nära. Måste ju se lägenheten också..

ingrid
0

#20 Ja kom kom kom, sitta och tjöta skit äta god mat och en tur till pianobaren (kan ju faktiskt fira dig lite i förväg ;-)

Lauth
0

Bara jag är i skick för att köra hem sen på söndagkväll så Flört

ingrid
0

#22 Det lovar jag, jag är för gammal för annat nu *lol

Johanna-Granberg
0

#23 Om ni är gamla vad är jag dåTyst

ingrid
0

#24 Du är ju bara ett år äldre än mig :-) Angelica är inte så gammal.

Hanna-D
0

Nu är det ju faktiskt så att Ingrid lägger över ett par år på mig, det fungerar ju i ett par år till…  Flört

Skulle gärna åka också, om inte annat för att dricka den godaste jordgubbs-daiquirin jag någonsin druckit Tungan ute

ingrid
0

Kom Hanna :-) Jordgubbs-daiquri väntar och dessutom kan jag säkert fixa fler fribiljetter med lite övertalning :-) Är ju faktiskt tack vare att jag kan dumpa år på dig som jag klarar "ålderskravet" *lol

Får ju en chans att fira dig i efterhand då dessutom ;-)

Hanna-D
0

Fasen så lockande! Jobbar men ska se om jag kan få semester, kunde flyga till Göteborg för 50 kr med Norwegian! Kan ju inte bli bättre…

I några år till får du gärna låna år av mig, frågan är bara vem vi ska låna av sen? Nyrekrytering eller ändra gruppens namn?

ingrid
0

#28 Då finns ju inga ursäkter! Bara att komma! Hmm, kanske lättare att byta namn än att nyrekrytera så "långt" ner i åldrarna för väga upp *lol. Kom hit och filosofera över namn med oss :-)

Milla
0

Ida och jag åker i morgon förmiddag, fick precis tag i biljett, bra plats också Skrattande

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Kullen
0

Ja ska dit på lördag:)

D-Nimbus
0

Jag ska dit imon (fredag) men bara på mässan =)