Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 24-köpes
Läst 2192 ggr
mizabella
0

Hästens arbete i töm - Anders Eriksson

Någon som har den DVD:n till salu? :)

Någon som varit på kurs för honom? åsikter? :)

[Teddy]
0

Jag har både tömkört och kört för ANders, och vad ska man säga - han är bäst, helt enkelt!

zettan
0

jag har tränat några gånger för Anders och han är verkligen bäst att träna för. Har boken och DVD:n men inte till salu dock. Men jag kan varmt rekomendera denna DVD.

SofieN
0

Jag har varit på kurs två gånger! Otroligt kul och mycket givande, rekomenderas verkligen om man får chansen!

mizabella
0

Åh vad kul! då ska jag se till att ta chansen :) hört många som tycker han är bäst! så bara att lita på det.

Aribigga
0

Jag har också kört för Anders Eriksson, det var mycket givande så jag tycker absolut att du ska ta chansen :D

lurvponnyn.vimeddjur.se

Annette
0

Anders skall ha en tömkörningsclinic på Uddetorpsskolan i Skara den 14/3. Mer info finns under externa aktiviteter på Sh Västs hemsida.

Pia-Lena
0

Tidningen Ridsports bokshop säljer dels dvd och bok var för sig, dels båda till paketpris. Har själv dvd:n men tänker också skaffa boken som komplettering. www.tidningenridsport.se/BookShopArticle.aspx?m=82060&m1=82131&a=80279

Pia-Lena
0

Blev inte riktigt bra, försöker med länken till bokshopens startsida i stället. Funkar det inte får ni googla.

www.tidningenridsport.se/Bookshop.aspx?m=82060

Pia-Lena
0
Pia-Lena
0

Trägen vinner!!!!

mizabella
0

haha :) tack för svaren alla!

Vad kostar en kurs? någon som vet? hitta inte det på hans hemsida (kan självklart fråga själv men tänkte om någon visste :)

[Teddy]
0

Han tar 600 för en timmes tömkörning, då är man två…. om han höjt sedan sist förståss!

mizabella
0

Då blir det att boka in en kurs för honom i sommar, såg att han skulle va i lkpg!

cinna
0

#13 Linköping? Vart då? Finns ju ganska många ridhus här…Flört

mizabella
0

#14. "Stora sjögestad" står det men har inte så stor koll på linköping så vet inte exakt vart det ligger :)

cinna
0

Hmm… Undrar om det inte är vid Vreta skolan… Typ 5 min bilväg hemifrån… Flört

Finns iofs ett Sjögesta utanför Mantorp också, men jag tror inte de har något ridhus där.

mizabella
0

http://www.sjogestad.com/   kanske kan vara där? :) då har du nära isåfall!

cinna
0

Yepp! Det är mina hemtrakter Skrattande