Hästens arbete i töm - Anders Eriksson
Någon som har den DVD:n till salu? :)
Någon som varit på kurs för honom? åsikter? :)
Jag har både tömkört och kört för ANders, och vad ska man säga - han är bäst, helt enkelt!

jag har tränat några gånger för Anders och han är verkligen bäst att träna för. Har boken och DVD:n men inte till salu dock. Men jag kan varmt rekomendera denna DVD.
Jag har varit på kurs två gånger! Otroligt kul och mycket givande, rekomenderas verkligen om man får chansen!
Åh vad kul! då ska jag se till att ta chansen :) hört många som tycker han är bäst! så bara att lita på det.
Jag har också kört för Anders Eriksson, det var mycket givande så jag tycker absolut att du ska ta chansen :D
lurvponnyn.vimeddjur.se

Anders skall ha en tömkörningsclinic på Uddetorpsskolan i Skara den 14/3. Mer info finns under externa aktiviteter på Sh Västs hemsida.

Tidningen Ridsports bokshop säljer dels dvd och bok var för sig, dels båda till paketpris. Har själv dvd:n men tänker också skaffa boken som komplettering. www.tidningenridsport.se/BookShopArticle.aspx?m=82060&m1=82131&a=80279

Blev inte riktigt bra, försöker med länken till bokshopens startsida i stället. Funkar det inte får ni googla.

Ett försök till!

Trägen vinner!!!!
haha :) tack för svaren alla!
Vad kostar en kurs? någon som vet? hitta inte det på hans hemsida (kan självklart fråga själv men tänkte om någon visste :)
Han tar 600 för en timmes tömkörning, då är man två…. om han höjt sedan sist förståss!
Då blir det att boka in en kurs för honom i sommar, såg att han skulle va i lkpg!
#13 Linköping? Vart då? Finns ju ganska många ridhus här…
#14. "Stora sjögestad" står det men har inte så stor koll på linköping så vet inte exakt vart det ligger :)
Hmm… Undrar om det inte är vid Vreta skolan… Typ 5 min bilväg hemifrån… 
Finns iofs ett Sjögesta utanför Mantorp också, men jag tror inte de har något ridhus där.
http://www.sjogestad.com/ kanske kan vara där? :) då har du nära isåfall!
Yepp! Det är mina hemtrakter