Vinterutställning i Kumla 5 mars
5 mars hålls Örebro Ponnyavelsförenings Vinterutställning hos Kumla Ridklubb. Propositioner & anmälninsblanketter finns att hämta på www.opaf.se
Domare är Elisabeth Ljungstorp och sista anmälningsdag 14 februari.
Varmt välkomna!

Åhh vad glad jag blir! Jag kommer med ett gäng!
Synd att det krockar med Nords årsmöte!
Kan ingenting om utställningar men har en renrasig shettishingst som blir 13 i sommar. Han är endast utställd som åring. Är det här en utställning jag skulle kunna komma med honom på? Köpte honom för att visa honom men har inte haft möjlighet ännu.
#3 Har han pass - är reg i SSS, så är det bara att anmäla!

Putt!
En fundering…
Anm.avg är 200:- vare sig du är medlem eller ej? Stod inget om det i proppen :)
Är så sugen på att åka med någon. Får se om jag anmäler i slutändan eller kanske bara åker upp utan häst som förra året ;-)
Amor vincit omnia 

#6 det är 200:- för alla medlem eller icke medlem.
Välkommen!

Vi har fått in 32 anmälda ponnyer nu. Så vill man vara säker på att få plats, är det dags att skicka in anmälan! (max 55)
Ska nog ta mig en rejäl funderare.
Amor vincit omnia 
Har anmält en hingst men nu är inte dottern ledig och kan visa åt mig
Någon vänlig själ som ska dit som kan ta springandet åt mig? Jag gör det andra själv, behöver bara hjälp med visningen av trav.
Amor vincit omnia 

#12 Kommer att åka, om du vill ha hjälp med springande. Byta häst under en minut bara :-)
Åh tack snälla Ingrid!! Det blir toppen. Kanske hade kunnat få fart på "fläsket" om det inte hade varit för att man måste springa rätt fort med honom för att få fram traven ;-))
Amor vincit omnia 

Nu finns katalogen att hämta på www.opaf.se
Alla anmälda får den även i brevlådan bara tryckeriet är klara med den.
Välkomna!
Är det någon som vill att jag tar med något från butiken som tex. Dressyrspö, glanssprayer, grimmor mm. så skicka PM eller maila på ponnybutiken@telia.com
Amor vincit omnia 

#15 Ta med en pinkoil åt mig är du snäll :-)
#16 Japp det gör jag!
Amor vincit omnia