Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 1893 ggr
Apollo02
0

Kläder på vinterutställning?

Vad brukar ni har för kläder när ni visar på vintern?

Jag har bara visat på vår/sommar/höst, när det har varit relativt varmt. Men nu ska jag visa på vinterutställning, och kan inte bestämma mig för vad jag ska ha för kläder, och i och med att jag aldrig visat på ren shetlandsutställning innan har jag inte stenkoll på vad ni har för "intern dresscode" Flört

Jag ska visa en musblack ponny, så funderar på svart fleecetröja och ljusa jeans? Går putsade stilrena långa-skinnchaps utan fransar bort? (praktisk som man är)

[Teddy]
0

Den korta tid du är i ringen och visar  tycker jag det är snyggt med så lite pösiga kläder som möjligt. Fleecejacka och jeans är väl ok? Chaps skulle jag inte välja.

SofieN
0

På vinterutställningarna är det väldigt få som klär sig speciellt "utställningsmässigt" eller vad man ska säga, dom verkar gå klädda som vanligt. Tycker jag i alla fall!

Fleecejacka och jeans är helt okej tycker jag, sålänge man är hel och ren! ;)

Apollo02
0

Tack för tipsen, då blir det jeans och fleecetröja :)

SandraO
0

De utställningarna jag vart på är det många som inte "tänker" på vad dom visar i. Jag tycker det är jättebra med folk som engagerar sig i klädsel också. Det ger ett sådant helhets intryck =)

Jättebra att försöka matcha hästen med =)

AusaBausa
0

brukar ha svarta tajtare byxor o svart polotröja o sen på med jacka igen efter visningen…

Lauth
0

Det viktigaste på en vinterutställning måste nog vara: Klä dig varmt! Lager på lager är klart att rekomendera.

I år körde jag med vita jeans, mörkt vinröd stickad tröja med hög hals och en vit väst ovanpå det.

Är det riktigt riktigt snuskigt kallt har jag även ett par vita termobyxor.

Men förhoppningsvis har vi klarat av säsongen med -20 och kallare nu..

Hanna-D
0

På vinterutställningar finns ingen dress code - klä dig varmt! Glad

Kris_J
0

Mina thermobyxor åker inte av i första tagetGlad

Veritas odium paretFörvånad

susanne-s
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

… inte mina heller Flört
Visade i år i svarta thermobyxor och vit fleese tröja…
Tror jag hade min vita mössa på mig också Skäms

Jag hatar att frysa!

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se