Snälla Shettand Syd?
Jag är en av era medlemmar och jag har varit inne på er hemsida ett antal gånger de senaste månaderna då jag fick veta här genom iFokus att det skulle röra på sig i styrelsen mm.
Men varför har ni inte gått ut på er hemsida med information till era medlemmar om vad som händer och sker? Ska tillägga att jag har anmält mig till er för att få information om våra aktiviteter mm via mejl, men ej heller här har jag hört någonting.
Framför allt om att det är ett kommande årsmöte på gång och då vill man ju som medlem få information om och när detta möte är, inte bara genom att läsa tidningen. Samt vill man ju veta vad som kommer att tagas upp på dagordningen för utom alla nyval mm så att man hinner planera för att gå på detta årsmöte för kommer, det gör jag garantera.
Samt så behöver ju själva hemsidan uppdateras en del för vad jag kan se så är det inte gjort sedan 2010-07-13.
Vist jag kan förstå om det är mycket som ska upp mm så jag ska inte skälla så mycket på webansvarige för jag vet av egen erfarenhet att det kan bli lite körigt ibland med att hinna med allt man vill.
Jag kan förstå om man inte har tid eller har tappat motivationenav någon anledning men samtidig när det är så stora förändringar i en förening så bör ju medlemmarna få ut informationen på något vis.
Ps. Jag kan ev. tänka mig att ställa upp på någon post som suppleant om jag skulle bli tillfrågan och om platsen passar mig vill säga.
Hoppas att ni som känner er påhoppade inte tar åt er för mycket ut av detta, då jag bara är en vanlig medlem som vill ha lite information av min förening.

#0 du kan alltid skicka till någon av de i valberedningen på mail att du är intresserad av att ställa upp som suppleant det mottages tacksamt , men bättre att maila det direkt , så man får alla uppgifter mm.
Den som har skött hemsidan har *slutat* och jag vet inte om de har fått någon ny riktigt ännu , det är där problemet ligger och jag har inte heller koll på när årsmötet ska vara men tror att de ska vara i Tingsryd.
Eg så ska de väl skickas ut en kallelse till medlemmarna och dagordning borde läggas ut på hemsidan eller skickas ut antingen på mail eller via brev det håller jag med dig helt och hållet men vem som är ansvarig för att de ska ske vet jag inte heller och vet faktiskt inte om de brukar göra det men , jag är ju med i andra föreningar och då skickas det hem kallelse i alla fall
Det är nog ungefär de jag vet och kan meddela dig just nu
Kallelse har skickats genom medlemstidningen.
Punkterna som kommer att tas upp finns att läsa i stadgarna. Inga motioner är inkommna än.
Enligt stadgarna så skall kallelsen har skickats ut senast 14 dagar innan årsmötet. Antar att vi har skickat ut den i tid.
Dagordningen har inte tidigare skickats ut eller lagts upp på hemsidan, men om detta är ett önskemål så ska styrelsen ta detta under beaktande.
Om du vill ha mer information så är det bättre att du vänder dig direkt till någon i styrelsen.
Information blir så lätt missförståd när man skriver det på ett forum.
Mvh
Fredrik Nilsson
Oj, jag har glömt min tidining hos mamma (flyttat) så jag måste verkligen kolla datumet! Till Tingsryd kommer jag garanterat!! Måste bara planera jobb =)
Någon som kan förklara för mig vart ryttartorpet i Tingsryd ligger? =)

#4 Det är på travbanan i Tingsryds

#4 Det är på travbanan i Tingsryds (tror jag i alla fall)

#4 Det är på travbanan i Tingsryds (tror jag i alla fall)
Den finns på Tingsryd travbana :) Man kör in vid ingången och kör till höger sen är det en byggnad med rött stacket :)
Stall Bråna
Är det borta vid cafeterian? Isåfall hittar jag :D

Det är säkert Cafeterian som heter Ryttartorpet kanske
#10, 9. Alldeles riktigt :)
Stall Bråna

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Puttar upp då det är årsmötet idag för shetlands syd :D
Det börjar kl 13.00 om information om ponnytrav. 13.30 extra insatt medlems mötge 14.00 årsmötet börjar
Pga förhinder med bil så kan jag tyvärr inte åka på årsmötet.
Om det komemr upp något speciellt, lite bra att veta får ni gärna skriva det här sen=)
Jag skall strax åka. Jag fick med bilförhinder igår, men löste en annan bil idag ;)
Någon som har lust att berätta vilka som blev invalda i styrelsen på årsmötet idag? Jag fick ju förhinder så jag kunde inte åka dit. Men nyfiken är jag ju….

Janni ,carl gustav ,kjellman och några smålänningar

Janni ,carl gustav ,kjellman och några smålänningar
Tack för info, Anders!