Dubbeljubel idag
Nu har Steffi ridit sista passet för Bruno idag, han sade att han var riktigt imponerad av detta ekipage att dem har stor talang och att dem var välkomna tillbaks, han sa att han aldrig sett ett så litet ekipage med en sån fin känslighet. nu är jag uppe ibland ibland molnen på himlen och vandrar av stolthet.
Här är en bild på Bruno och hans in och tillridningshäst som han red medans Steffi red fram

Bara till att gratulera och det är så skönt att se en tränare också som engagera sig även om det är ett litet ekipage.
Förstår att du är stolt

Kul läsning:))
Full av beundran!!!!

Så fina ni är, du och din ponny!

Ja såsser man skulle kunna skriva varje dag om vad som händer det är så roligt
PÅ måndag Annandag påsk så är det hoppträning för Jessica Schirlbauer och dem som hoppar bra får ett påskägg och vi föräldrar ska käka lite påskmiddag på läktaren medan och barnen får efter träningen, jättekul förldragrupp
Till helgen den 14 ska Steffi hopptävla i Håbo både med Wippen och Biggan och sedan den 15 är det dressyrtävling i Enköping på Söndagen och sedan på söndag kväll så ska min son tävla i Sveriges största musiktävling då dem gick vidare till Länsfestivalen
Vill ni höra hur han sjunger så gå in på
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=164726118
Det är min gulliga Robin som sjunger med sitt band
Tack Trim
Hej Benjamin Steffi blir så glad över att få beröm
MVH
Ann-Karin
för bruno