Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett13-bruks
Läst 1010 ggr
Wippen
0

Dubbeljubel idag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har Steffi ridit sista passet för Bruno idag, han sade att han var riktigt imponerad av detta ekipage att dem har stor talang och att dem var välkomna tillbaks, han sa att han aldrig sett ett så litet ekipage med en sån fin känslighet. nu är jag uppe ibland ibland molnen på himlen och vandrar av stolthet.

Här är en bild på Bruno och hans in och tillridningshäst som han red medans Steffi red fram

Wippen
0

Här är en bild på Steffi och Wippen när dem rider fram i morse

Wippen
0

Och detta är från framridningen

Wippen
0

Bruno var så noggran och verkligen förmedlade sitt budskap på ett så himla bra sätt, han följde med Steffi för att visa hur hon skulle jobba med Wippen se på bilden

Wippen
0

Han berättade hur en häst jobbar och hur hon ska få hästen att jobba på ett bra sätt se engagemanget

Wippen
0

Fel bild sorry här kommer rätta bilden

Wippen
0

Här lär han henne hur hon ska jobba med Wippen i skänkelvikning

Wippen
0

Man måste verkligen beundra honom för han vår så inne i att hjälpa henne och verkligen gick med för att hon skulle ta till sig all information

Wippen
0

Och till slut så funkar allt

VeronicaP
0

Bara till att gratulera och det är så skönt att se en tränare också som engagera sig även om det är ett litet ekipage.

Förstår att du är stolt

Wippen
0

Sedan när vi kom hem åkte vi till brantshammar då Steffi tränade lite hopp med Biggles och sedan fick Steffi rida Mojje som är 168 hög

Wippen
0

Här är Steffi på Mojje

[biggles]
0

hehe  det var jag som redCoolför bruno

Sasser
0

Kul läsning:))

Trim
0

Full av beundran!!!!

Benjamin
0

Så fina ni är, du och din ponny!

Wippen
0

Ja såsser man skulle kunna skriva varje dag om vad som händer det är så roligt

PÅ måndag Annandag påsk så är det hoppträning för Jessica Schirlbauer och dem som hoppar bra får ett påskägg och vi föräldrar ska käka lite påskmiddag på läktaren medan och barnen får efter träningen, jättekul förldragrupp

Till helgen den 14 ska Steffi hopptävla i Håbo både med Wippen och Biggan och sedan den 15 är det dressyrtävling i Enköping på Söndagen och sedan på söndag kväll så ska min son tävla i Sveriges största musiktävling då dem gick vidare till Länsfestivalen

Vill ni höra hur han sjunger så gå in på

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=164726118

Det är min gulliga Robin som sjunger med sitt band

Tack Trim

Hej Benjamin Steffi blir så glad över att få beröm

MVH
Ann-Karin