Ministo önska på foder
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej,
Letar ett ministo att låna på foder. Vill ha ett sto som jag kan ta nåt föl på samt för min yngsta dotter att pyssla med och kanske rida lite, samt min äldsta dotter som vill börja följa med på utställningar och vill visa häst själv å då passar nog en mini bra :)
Det blir mycket pyssel och kanske lite trickträning och agility utöver utställning. Det finns både box och lösdrift hemma på gården samt shettis sällskap. Vid betäckning så blir det självklart med godkännd hingst :) Då jag gillar färg så får det gärna vara ett sto med lite färg vill helst inte ha svart då mina 2 andra ston är det. Jag vill ha på foder till minst hösten 2013 och möjlighet till köp efter den tiden. Jag står givetvis för alla kostnader inkl försäkring.
Så är den nån som har nåt ni kan tänka er att låna ut på foder/leasa så maila gärna och berätta om ert sto. För rätt sto kan jag tänka mig åka en bra bit, ska ner till Ludvika i April och hämta en häst och är det i närheten så kan jag ta henne samtidigt.
Mvh // Madde 0706315065 www.stuterime.webs.com maddengen@hotmail.com

FInns det någon som har nån till salu som skulle passa oss så är det också intressant!