Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 23-säljes
Läst 3255 ggr
JennyR
0

Välmeriterade shetland till salu

Pga olika omständigheter så måste jag dra ner på antalet hästar… Dessa finns till salu, transport kan ordnas:

•JR Smashing Pumpkin f. 08 e: Smevallens Bonsai u: Lindåsens Elize ue: Almnäs Etapp. Mkt lovande, snäll och trevlig. Ej visad.

•JR Velvet Revolver f. 06 e: Furunäs Porfyr u: Lindåsens Elize ue: Almnäs Etapp. Diplom 42 poäng, champion. Betäckt med Componist vd Römer.

•JR Iron Maiden f. 06 e: Almnäs Etapp u: Ytterhalls Irina ue: Watson v Bunswaard. Diplom 41 p, Bisvinnare, champion. Har en avkomma som visats med 42 p och r. Bis.

•Skärgårdens Nova f. 08 e: Plutus v Dorpzicht u: Furunäs Pavlova ue: Gletness Rockall. Ej visad, mkt lovande.

Funderar även på att leasa ut min hingst, JR Orlando RS 489.

Seriöst intresserade ring vid intresse för mer info. Transport kan som sagt ordnas.

Mvh Jenny 0730-231414

JennyR
0

Putt :)

JennyR
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

JR Velvet Revolver RS 6288, bild från 2009. Massor med tagel, mkt vacker… Betäckt med Componist vd Römer. Diplom med 42 poäng.

JennyR
0

*dubbelt*

JennyR
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Velvet Revolver som 2-åring.

JennyR
0

:)

JennyR
0

Skärgårdens Nova och JR Smashing Pumpkin är tingade.

Kvar till salu finns JR Velvet Revolver, bra pris till seriöst avelsintresserat hem :)

Kan även tänka mig att leasa ut JR Orlando denna säsong, ring eller maila vid intresse :)

0730-231414   jm.rehnman@telia.com