Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 530 ggr
Cattis
0

God morgon 2007-04-05

God morgon allihop!

Superfint väder, men blåsigt. Helt okej, tvätten torkar hur snabbt som helst! :-)

Bara en massa måsten idag, utvecklingssamtal och pappersarbete som måste bli klart. Tänker sno ngn timme på fm till att umgås med hästarna iaf, annars får jag krupp om jag skall behöva sitta inne hela dagen.

Ha en bra dag!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Sehvrin
0

Morrn

Har tenta idag (om 47 min för att vara exakt ^^') längtar tills den är slut. 

Seen ska jag åka hemhem idag, ska bli så skönt och jag ska stanna ända tills måndag =) Min syster kommer också hem, så jag antar att vi kommer göra den årliga vårmockningen av hagarna i helgen.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Lauth
0

Go´morron.

Solen skiner och jag är ledig från både plugg och jobb vilket är jätteskönt. Ska iväg på hoppträning med unghästen om en timme så det blir väl till att sätta lite fart nu.

Daladis
0

God morgon!
Hade sovmorgon i morse. Glad Lät hästarna gå ute i natt,  Thimon vill ändå inte gå in på kvällarna, han ääälskar att vara ute. Och iof. så är det ju som bäst för dom ute nu innan alla flugor, knott och myggor kommer igång.

Linnah
0

Godmorgon! Jag har halvdag idag, sen får jag gå hem igen och sova, wihoo! Imorgon bär det av hem mot Karlstad, ska släpa med mig min flickvän hem till mina föräldrar och hästar och ta några dagars paus, mycket trevligt! Har inte sett hästarna, mer än ett par minuter, sen nyår.

Pernilla-Adelsson
0

God morgon!

ha! äntligen får jag skriva på godmorgon sidan, då jag aldrig typ hinner logga in mig på morronen, känns lite fånit att skriva här kl 10 på kvällen, Men nu é jag lite krasslig så nu passar jag på. Ha en trevlig dag.

Ädelssons Sadelmakeri

www.adelssons.se

Hanna-D
0

God morgon!

Tog lite sovmorgon ända till kl 8! Superskönt. Jag vet inte riktigt vad som händer i dag… Lugnt och skönt.

Kratern
0

Morron!

Fick hem mitt Protexin igår. Inte fasen åt hon det inte. Ska blanda i mer Fibergi ikväll så får vi se….

Asagard
0

God morgon!

Började dagen med att städa efter valparna. De hade kommit lösa i badrummet och röjt runt. De är 4½ vecka nu och för ett fasligt liv när de inte får som de vill.

Annars ska jag storstäda hela huset idag! Så spännande så…

RebeckaKihlberg
0

God förmiddag!

½-dag på jobb idag, känns märkligt, har inte jobbar ½-dag sen i september. Ska passa syrran minsting i eftermiddag..inte utan på att jag är lite nervös…det är fullt ös i den lilla damen så hon lär väl rasta mig under eftermiddagen.

Annette
0

#7. Jag gav Protexin direkt ur min hand, tillsammans med pyttelite havre. Hon kom springande på kvällarna för att få (som hon trodde) havre.

God Förmiddag!

Stallet är klart och församlingshemmet städat. Nu är jag hemma för att hämta mat för resten av dagen.

Min pollenallergiska New Forest verkar redan bättre av sprutan hon fick igår. Jag skall svänga förbi apoteket och hämta annan medicin till henne idag.

Charlotte-J
0

God förmiddag!

Sjuk igen! Det är tredje gången på kort tid som jag blir helt "däckad". Måste kanske ta mig i kragen och gå till doktorn om det fortsätter.

Ha e bra dag!

Amor vincit omnia Kyss

[Jemla]
0

God morgon!

Om ett par timmar ska jag iväg på mitt livs första anställningsintervju. Det blir spännande!! Skrattande

Sen ikväll blir det studentskiva och jag ska vara utklädd till cowboy, ja eller cowgirl då…Räcka ut tungan

Hanna-D
0

#12 Lycka till, det ska nog gå bra! Och ha så kul i kväll Flört

Fia försökte lura dit mig Fundersam

Charlotte-Aveback
0

#12: Lycka till på anställningsintervjun!

OzzyochJag
0

God förmiddag!  (är ju inte morgon längre) :)

Här är det städning och påskhandel som står på schemat.
Tänkte att jag ska få ner julbelysningen från alla fönster och de sista julgardinerna.
Men som sagt var, julen varar ända till påsk… eller hur var det? ;)

[Jemla]
0

#13,14 Tack! Och det hjälpte, för jag fick jobbet där det tydligen hade varit över 100 sökande!! SkrattandeSkrattande Ska börja jobba om ungefär två veckor.

Nu har jag verkligen en orsak att fira ikväll! Flört

RebeckaSvensson
0

God eftermiddag!

Ingen höjdardag så här långt. Skulle börja med att byta nga ringar på ringvälten, men självklart hade vi fått hem fel så det kunde jag inte göra. Körde sedan med lastaren o hämtade gödning till betsättaren o påvägen tillbaka då jag hade brått för att såmaskinen väntade på gödning så är det en platta vid dieselpumpen som lossnar o all diesel rinner ut på vägen. Suck! Efter ngn timme ute på vägen så hade vi iaf fått ihop den o kunde köra hem. Har precis kommit hem och värmt lite middag, för det var hög tid för det nu.

Mannas
0

#16 Grattis och Lycka Till med jobbet!

Charlotte-Aveback
0

#16: Åh, vad kul! Det var ingen dålig konkurrens! Grattis Jemla! Skrattande

RebeckaSvensson
0

#16 Grattis!

sanne
0

Grattis till nya Jobbet !!

Kom själv hem just nu, trött.. ska nu ut o fixa med alla pållar, ska bli väldigt skönt o vara ledig ett par dagar. behöver jobba mer med Loni denna helgen, men vi ska hinna med o köra ut gödsel oxå.. vicket skit jobb.. Anja har fortfarande inte fölat. Pratade med veterinär idag igen, men tidigast den 20e kan han göra något om bebis rör på sig o stoet verkar må bra.. suck. Anja är ju väldigt varm i benen, men fölet sparkar som bara den.. bara fortsätta vänta.

Millan, du får kameran nästa helg oavsett vad som händer, jag tror inte på henne längre…

[Jemla]
0

#18,19,20,21
TACK! Skrattande Det känns jättekul att ha hittat ett jobb som både verkar skoj och som en bonus ligger knappt 10 minuter hemifrån. Glad