Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett20-föreningsfrågor-sss
Läst 1744 ggr
PP
0

Årsmötet

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

SSS:s årsmöte på Dalsgårds stuteri den 17 april - vilka har tänkt åka?

Hanna-D
0

Vill men det är väl inte realistiskt att åka så långt för ett årsmöte…

AusaBausa
0

skulle åkt dit men blev uppbokad på annat med jobbet så tyvärr får jag stå över ännu en gång..

Charlotte-J
0

Var helt hundra på att åka men vet inte om jag orkar köra tur och retur själv. Får ju starta vid 5 på morgonen i så fall och då blir hemresan seg.

Amor vincit omnia Kyss

Miica
0

Lotta du kan åka hem till mig o sova en natt o åka utvilad o fräsh dagen efter ;) Inte så långt ifrån men en bit :P

sanne
0

Har tänkt att åka, men har en som ska föla då, o det är hennes första så jag åker inte om hon ej har fölat..

Charlotte-J
0

#4 Vad gullig du är Marica! Men det får nog vara i år tyvärr.

Amor vincit omnia Kyss

VeronicaP
0

Det är ju nästgårds så jag ska åka dit men kommer nog bara till själva årsmötet . Har ju jobbat på Dalsgård och kör förbi titt som tätt :D

[Teddy]
0

Vilka roliga svar! Frågan var vilka som TÄNKT åka, inte vilka som INTE tänkt åka!!

VeronicaP
0

#8 Spelar väl ingen roll kul att vet vilka som inte kommer också :D

AnnaLundin
0

jag tänker försöka ta mig iväg, därmed inte sagt att jag lyckas… Största skälet till att ta mig iväg just i år är att jag för första gången har ett Elitsto att hämta Elitdiplom för Kyss, vilket då alltså ger mig ett extra bra skäl att åka.

Moheda
0

Hoppas att komma iväg…Kyss

ESJE
0

Mindre än två veckor kvar till årsmötet och ännu har varken motioner eller valberedningens förslag presenterats på SSS hemsida.

PP
0

#12 Valberedningens förslag är inte klart, så det är den enkla anledningen till att det inte finns presenterat ännu. Vi jobbar på efter bästa förmåga och tar gärna emot förslag på kandidater. Exempelvis har det inte varit lätt att hitta någon som är intresserad av att åta sej kassörsposten.

/Pernilla, del av valberedningen.
Tel.070 2007618, e-post: granje@tele2.se

ESJE
0

Tack för informationen! Hade kanske varit lättare att komma med förslag om man visste hur många personer som söks och ev till vilka poster. Å andra sidan väljs ju de flesta poster inom styrelsen.
Trodde iof att det mesta som har med kassörens uppgifter att göra köpts in som tjänst av SH. Så hade det väl fungerat de senaste åren?

Tiden för motioner har väl dock passerats med råge som dom kunde ju kanske läggas ut till beskådan för intresserade.

Kris_J
0

Nu ligger motionerna ute på SSS hemsida.

Veritas odium paretFörvånad

IdaT
0

Nu ligger även valberedningens förslag (med mera) ute på hemsidan. Tyvärr kan jag inte komma då det är släktkalas på Gotland nu i helgen…

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Linnah
0

Är det nån som skulle kunna redovisa vad det är som föreslås ändras i stadgarna?

AnnaLundin
0

Någon som var på mötet som har lust att berätta vad som beslutades? Antogs valberedningens förslag till styrelse? Hur blev det med motionerna?

Jag tog mig tyvärr inte iväg. Gråter

VeronicaP
0

Jag var där :D

ordförande: Magnus Karlsson

Ledamöte. Malin Ohlin, Susanne Ardenius, Carina Wingård, Torsten Jepsson, Johanna Granberg, Inga-Lill Hovenklint.

Suppleanter. Sara Granath, Ulla-Marie Hellenberg,Ahnna Ehnström, Thiffany Johansson och Ida Thörnberg.

Revisoor Agneta Cederbo , personlig Suppleant Helene Carlsson.
Ulricha Nordmark , personlig Suppleant Anders Ahlström.

Valberedningen. Michale Söderberg (sammankallanden) Pernilla Persson, Fredrik Nilsson

VeronicaP
0

Motioner.

1: Avslag, 2: avslag, 3:Bifall,4: avslag, 5: avslag, 6:Bifall, 7:avslag men ska kollas genom expertis .8:bifall, 9: bifall, 10: avslag, 11: avslag men ska ocksåkollas upp . 12: avslag, 13: uppdrag att jobba vidare med det (ska kollas) men avslag .14: avslag, 15 Bifall , 16 Bifall

VeronicaP
0

Ni som inte var där missade bla att få titta på en hel del vackra ponnyer och möjlighet att framföra era åsikter.

Mötet var väldigt trevlig och god stämning med trevligt eftersnack bla .

AnnaLundin
0

Tack för info Gonkan! Glad