Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 360 ggr
AusaBausa
0

God morgon 8 april

Wao jag hann först!

I dag är här lite mulet men solen vill titta igenom. Lite kyligt i morse o det regnade i natt vilket det inte gjort på jag vet inte hur mga dagar. I dag ska vi köra på vårmarknad o glo på allt krimskrams…gubben sover så det är lugnast o köra i väg så han kan sova i lugn o ro.

Annars blir det en lugn dag. Ha en fortsatt bra påskhelg!

Charlotte-J
0

Ska snart iväg och ridträna Jack igen. Han är bara så duktig, min lille plutt ;-))

Sen väntar operation pälsdragning, hm Fundersam

Amor vincit omnia Kyss

zettan
0

morrn morrn

här är det full fart redan. Eller nästan i allafall hihi. Tvättmaskinen brummar på med tvätten och de känns så skönt när man väl har satt iång den. Men ja gick och la mig igen när ja hade lagt in tvätten Generad.

Idag händer det inte så mkt. Ska åka till stallet efter lunchen och tömköra Rosa. Eller så ska ja testa vagnen. Har inte bestämt mig än. Men Rosa ska få komma ut på en sväng i allafall.

ha en bra dag allesammans

[Jemla]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag!

Nyligen hemkommen från hundutställning på Älvsjömässan. Ställde ut mitt lilla monster och det gick bra så jag är nöjd. Glad

Resten av dagen blir det nog rätt lugnt för min del… Ha en fortsatt bra dag!

Charlotte-Aveback
0

#3: Oj, vad fin han är! Kul att det gick bra!

Själva skall vi snart gå på bio och se "Epic Movie" … barnen påstår att den skall vara jättebra! Hoppas de har rätt … Flört

Annette
0

God Eftermiddag!

Båda barnen följde med till stallet i morse, så jag fick hjälp med att städa bort höspill ur shettisarnas hage. Hjälpen var till stor nytta eftersom även Eros "hjälpte till" hela tiden. Han välte skottkärran, bar runt på krattan och var allmänt i vägen. Till slut fick ungarna hålla i honom så han lät bli att göra rackartyg.

Ganska skönt att vara ledig idag :)

Milla
0

god eftermiddag!

Vaknade med en hemsk huvudvärk och darrig i kroppen.

Har i allfall lyckats löshoppa killarna och det gick bra.

Nu ska vi köra iväg och se om vi kan hyra film och lite godis måste vi ju också inhandla ju.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se