HOLLANDSRESA!
Hej, jag ska till Holland i juni och hälsa på min syster. Tänkte passa på att förkovra mig i shettisvärlden. Jag har sett massor av ställen på nätet. MEN KANSKE JAG KAN FÅ RÅD OCH TIPS AV ER SOM VET OCH HAR VARIT DÄR PÅ INTRESSANTA STUTERIER ELLER HÄSTBUTIKER I HOLLAND! Alla tips emottages tacksamt!
MVH Christina
Vart i Holland ska du?

Hej Hanna, jag ska till Haag.
Men Holland är litet och jag har tillgång till bil. Jag var i Holland med min familj 4 veckor förra sommaren, men det var värmerekord så vi bodde på stranden. Nu ska jag resa själv!!"Så jag kan åka runt…Har redan hittat ett ställe med fina vagnar som jag har hittat via dina holländska länkar. Svårt att ta med på planet bara.
Hej Zettan! Stuteri Brunswaard låter ju intressant!
Tack för svar.
MVH Christina
#3 Halloj!
Bunswaard rekommenderar jag också. Tror säkert att de tar emot dig om de har tid. Hojta till om du vill ha mailadress/telefonnummer.
Vad avis jag blir, får jag följa med? 

Du kan väl följa med nästa gång! Man flyger billigt ner med Ryanair. Min syster ställer gärna upp med rum eller fixar fram hos vänner. Nu ska jag främst ner för att vara med på min systers förlossning! Och "hästvakt" åt Manda ska väl du, jag menar Epus vara!!(skämt)
Vi ses och hörs snart!
Jo jag kan inte åka men blev lite avundsjuk, åker ev. ner efter betäckningssäsongen, tror det var någon utställning i September (?) som jag blev inbjuden att åka till… Får kolla upp det.
Men du får ta massa kort oavsett vilket du stuteri du besöker så vi andra får se sen. Vi hörs!