Bor du i Skövde/närhet??
Åker ner till Skövde fredagen den 13:e och skulle behöva stallplats till ett shettissto och en welshfröken? Kan du avvara 2 boxar för en natt??? Snälla hjälp mig!!

Jag bor utanför Skövde, men tyvärr är stallet fullt. Grevagårdens gäststall kanske kan avvara två boxar, de har väl ett 90-tal.
#1 tackar för svaret, tänkte bara slippa 500:-/häst…det blir så mkt med 3 st. Camaro skall stå på gäststallet….
Ingen annan?

#2. Oj, kostar det så mycket! Jag skall fundera om jag vet någon annan som kan ha plats.
#3 Tack snälla du:). Nog är det saftigt med 500:-/hästen sen rör det sig ju bara om en natt och en dag(lördagen). Hör du ngt så är jag JÄTTETACKSAM!

Vi bor dock 1 timma från Sövde med stallplatser finns det gott om, våra går ju ute. Hör av dig om du vill.
I Karlskoga finns stallplatser men det tar 1,5 timme att åka till skövde.

Granne till Gravagården finns en ridskola, det går ju att kolla med dom. Vet att dom haft endel uteboxar förut, det kanske skulle gå att få ställa dom där.
http://www.jutagardensstuteri.se/
Jag funderar vidare. Det dumma är att de stall jag känner till är små och redan fyllda.
#7. Annette - nu har du åter igen varit för mkt på jobbet! 

#8. Ja, nu ser jag det. Det stämmer, jag är alldeles för mycket på jobbet, jag tom drömmer om gravar ;)

#7 Haha! :-) Snacka om att vara arbetsskadad! :-P
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Det var ju inte första gången heller! Ha ha. När jag var yngre red jag en häst som hade ett namn i Anetts smak, Sander Gravänge, men han blev omdöpt till Tårtan. Han var en Dansk import.
Veritas odium paretFörvånad
#7 Ja du Annette, du lägger ner jobb på mig:) Så tacksam. Bussigt av dig!
#5 Sanne, om jag fixar stallplats så har du ditt fina sto oxå innan helgen:)

#12 Då hoppas jag verkligen att du hittar stallplats !!! Vi har somsagt typ 8 boxar lediga.. du kan bada hästar oxå om du vill
Hör av dig om vi kan hjälpa till
#13 Du bor åt fel håll denna gng. Men en annan gång kanske:) Då ringer jag dig och "bokar"….
*putt*

Jag har slängt iväg en förfrågan till en vän. Vet ej om hon har plats men hör av mig i så fall.
#16 Tack snälla Märta!!
Nu är jag igång igen:)… Det finns ingen som har en hage i närheten att "hyra" ut en natt och en dag? Lite närmare Skövde än 7-10 mil?

#18. Du har fått PM ang. boxar.
Annette, du är ju bara för bussig! skall slänga mig över telefonen, 1000 tack!