Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 509 ggr
Sasser
0

Bor du i Skövde/närhet??

Åker ner till Skövde fredagen den 13:e och skulle behöva stallplats till ett shettissto och en welshfröken? Kan du avvara 2 boxar för en natt??? Snälla hjälp mig!!

Annette
0

Jag bor utanför Skövde, men tyvärr är stallet fullt. Grevagårdens gäststall kanske kan avvara två boxar, de har väl ett 90-tal.

Sasser
0

#1 tackar för svaret, tänkte bara slippa 500:-/häst…det blir så mkt med 3 st. Camaro skall stå på gäststallet….

Ingen annan?

Annette
0

#2. Oj, kostar det så mycket! Jag skall fundera om jag vet någon annan som kan ha plats.

Sasser
0

#3 Tack snälla du:). Nog är det saftigt med 500:-/hästen sen rör det sig ju bara om en natt och en dag(lördagen). Hör du ngt så är jag JÄTTETACKSAM!

sanne
0

Vi bor dock 1 timma från Sövde med stallplatser finns det gott om, våra går ju ute. Hör av dig om du vill.

Tigrou
0

I Karlskoga finns stallplatser men det tar 1,5 timme att åka till skövde.

Annette
0

Granne till Gravagården finns en ridskola, det går ju att kolla med dom. Vet att dom haft endel uteboxar förut, det kanske skulle gå att få ställa dom där.

http://www.jutagardensstuteri.se/

Jag funderar vidare. Det dumma är att de stall jag känner till är små och redan fyllda.

[Anna-N]
0

#7. Annette - nu har du åter igen varit för mkt på jobbet! Skrattande

Annette
0

#8. Ja, nu ser jag det. Det stämmer, jag är alldeles för mycket på jobbet, jag tom drömmer om gravar ;)

Cattis
0

#7 Haha! :-) Snacka om att vara arbetsskadad! :-P

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Kris_J
0

Det var ju inte första gången heller! Ha ha. När jag var yngre red jag en häst som hade ett namn i Anetts smak, Sander Gravänge, men han blev omdöpt till Tårtan. Han var en Dansk import.

Veritas odium paretFörvånad

Sasser
0

#7 Ja du Annette, du lägger ner jobb på mig:) Så tacksam. Bussigt av dig!

#5 Sanne, om jag fixar stallplats så har du ditt fina sto oxå innan helgen:)

sanne
0

#12 Då hoppas jag verkligen att du hittar stallplats !!! Vi har somsagt typ 8 boxar lediga.. du kan bada hästar oxå om du villSkrattande Hör av dig om vi kan hjälpa till

Sasser
0

#13 Du bor åt fel håll denna gng. Men en annan gång kanske:) Då ringer jag dig och "bokar"….

Sasser
0

*putt*

Marta
0

Jag har slängt iväg en förfrågan till en vän. Vet ej om hon har plats men hör av mig i så fall.

Sasser
0

#16 Tack snälla Märta!!

Sasser
0

Nu är jag igång igen:)… Det finns ingen som har en hage i närheten att "hyra" ut en natt och en dag? Lite närmare Skövde än 7-10 mil?

Annette
0

#18. Du har fått PM ang. boxar.

Sasser
0

Annette, du är ju bara för bussig! skall slänga mig över telefonen, 1000 tack!