Grevagården på Söndag
Dum fråga, men jag hittar inte tråden … När börjar det på Söndag, vill ju inte missa något.
Hoppas vädret är bättre än nu, för jag ska bara njuta av alla fina hästar.

Premieringen börjar 9:00 och bruksen 8:00.
Hur har det gått? /Karin

Det är nästa söndag, 15 april.

Tack, då vet jag när vi ska va på plats !!!

#5. Ja, grattis till dig ;) Själv missar jag början eftersom det är en gudstjänst på morgonen. Vågar jag be prästen att skynda på med predikan
?
Som tur är har inkörningskursen blivit flyttad till en annan dag.

det blir till att gå upp tidigt på Söndag 
#7 jo det vill jag lova
. Vi satsar på att åka vid 5-tiden…
#8 Rena sovmorgonen! Vi kommer åka mitt i natten… Runt 3 skulle jag tippa på.

#9 det blir väl inga problem om du ändå ska vaka över stoet
ta det lungt bara.
Annette, du kan väl be honom o ta en kort
predikan, du har ju bråttom.. Hi Hi..

#9 vi åker på lördagen vi så inte behöver jag gå upp så tidigt *S* då sover jag som bäst när ni kör då ;-)

tur man kanske kan sova i baksätet 
#9 Klockan 3!
. Som sagt var då behöver du ju inte gå och lägga dig alls
.
#12 Får se om Lotta kan hålla snattran när hon kör så kan jag oxå sova på vägen dit…
Här är en till som kommer åka tiiidigt, dvs förmodligen nån gång mellan 3-4 på morgonen från ägarens stall och dit har jag en halvtimmes bilresa först…
Jag ska bara vara chaffis, möjligen knata runt med någon pålle i ringen…
#13 Vadå snattran!! Klart att vi ska prata på vägen 
Amor vincit omnia 
#15 Du kommer inte få mycket mothugg av mig i våra diskussionerna iallafall, gäsp, snark, zzz. Skämt å sido, säger bara en sak - KAFFE - och mycket av den varan…

Äntligen så har inte jag längst resväg. Det tar väl sisådär 2 timmar med bil till Grevagården. Yes äntligen!!!

För mig tar det nog 20 min med den Supersnabba Hondan 
#10, 11 & 13 Fölvak och sedan tiiidig start, kan det bli bättre? Det ska bli jättekul att komma i väg men man undrar ju vad man håller på med egentligen… Vågar inte åka ner dagen innan om "madame" får för sig att föla.

Jag är lite tråkig av mig och har bestämmt mig för att stanna hemma… Var på Grevagården häromdagen och det är så tråkig väg att köra samt att jag ska ta en 60 mila tur i dag. Tror det får räcka för ett tag men man vet ju aldrig…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Suck..vill också åkta dit ! Ni som ska dit måste lova att ni tar massor med bilder!
Jag åker dit på lördag morgon (kl 06.00), med tåg och det tar ca 1½ timme. Övernattar där och åker hem igen eftermiddag runt 17.00.
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
#21 Jag ska ladda kameran!! Men jag visar hingst själv, så jag kanske missa någon…
Delad glädje är dubbel glädje :)

#13 hihi öronproppar har ja hört ska fungera me
ja får nog nte sova tror inte ja. De får man göra när man blir gammal
#21 Jamen där sa du något!
Jag ska naturligtvis ta med mig både kameran och datorn, så att jag kan tömma kameran på bilder när minneskortet är fullt… :P Synd bara att jag har fel kortläsare i denna datorn, så att vårt GSM-modem inte går att peta i här… :/

Skall också ta med mig kamera+extra minneskort :)

Bra då påminner jag dig om den så slipper jag komma ihåg min =)

Är jag rudis eller? Jag kan inte hitta någon information om premieringen på sss hemsida. Jag efterlyser bla en vägbeskrivning. Jag tycker bara det är konstigt att det inte görs reklam mm. Vet ni var man kan få info?

HM det är ju på spaf det ligger så kolla där.
Jag ska också fota!

*ler* jag har ju alltid kameran med mig inte alltid bilderna blir så bra och inte alltid att jag bara fotar hästar *ler*
# 28 Har du hittat vägbeskrivning än? Annars så finns det en länk nedan!
Delad glädje är dubbel glädje :)
#32 …och som vanligt har hitta.se satt pricken på fel ställe
Zooma ut på ruta nr 6 under kartan, så syns Grevagården längst ned till vänster på kartbladet…

Ja just det. Jag fick hjärnsläpp.
Vi har bestämmt oss för att åka ner på lördag eftermiddag, tycker det är lite lång att resa på natten. Det har varit mycket fram och tillbaka för hingstarnas skull är det nog en fördel att slippa åka på natten sen är Dendy beräknad till på söndag så för hennes skull hade det hade känns bättre att vara hemma på lördag kvällen. Hur man än gör blir det inte helt som man vill ha det.

#35 Sant själva har vi ju Marielle som är på G här hemma men ena systern och familjen får hålla koll på henne , har jag tur så fölar hon i morgon men det lär inte ske, brukar alltid hända något när vi är iväg på hingstpremieringen.
# 36 Jag VET så fort man inte är hemma händer sker som aldrig annars händer……………
Ska ringa och boka boxar , hoppas det finns boxar kvar
Hoppas att någon ta bilder och sända över till oss andra som inte kommer dit! Lycka till alla som skall visa hingst!!