Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 486 ggr
Annette
0

God Morgon 12 april

Äntligen vindstilla! Sonen har fortfarande värk i magen till och från, vi skall lämna in de sista proverna idag så får vi se om de hittar något. Han får följa med mig till jobbet, där är det mer lugn och ro än i skolan.

Ha en bra dag allihopa!

Charlotte-Aveback
0

God morgon denna soliga morgon här i Stockholm!

Jag tror det skall stå 12 april i rubriken ovan … Flört

Skall flyga till Haag idag för kundmöte där idag och i morgon. Hörs igen i morgon kväll!

Ha en bra dag!

Tigrou
0

God morgon!

Sonen vaknade 5:15 i dag och strålar som en sol men han är nog inte lika pigg kl 10 gissar jag på. Snart ska vi åka till dagis men först är det latjo lajban. I kväll är det debut med en av 3-åringarna i Örebro det är alltid extra spänande när man haft dem från början.

Ha det gôtt alla i solskenet!

[Anna-N]
0

#1. Har ändrat datumet. :-)

God morgon!

Här skiner solen idag o gårdagens storm har försvunnit. Ser ut att bli toppenväder!

Önskar alla en bra dag!

sanne
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go morgon

Här verkar det bli en riktigt fin dag, varmt redan o ingen vind ! Livet känns ganska bra idag, fast febern håller i sig, hoppas den är borta till på söndag.

Idag måste jag fixa lite pappersarbete, vår lilla Azlan åker ju på Söndag och jag måste chippa o signalement beskriva honom idag, kanske ett bad vore på plats med.

Ha en riktigt solig dag allihopa  !!!

RebeckaKihlberg
0

God morgon! I Malmö är det lite lätt mulet, men solen tittar nog snart fram. Blir jobb för min hela dagen, sen ikväll ska jag till en kompis och gosa sönder hennes Rottis-valpar som är helt ljuvliga.

VeronicaP
0

Morrn Morrn , här är det skönt väder och solen försöker komma fram , kommer nog att bli toppen väder idag.

Puzzel
0

Godmorgon vackert väder idag underbart, mellansonen är till tabdläkaren rutinkoll + flourlack, annars då vad gör man idag, jo städar och städar ännu lite till suck, sen tvätta har tvätt i halva badrummet har varit utan tvätmaskin i 2 v och vill inte lämna barnen ensamma och gå till tvättstugan flera timmar. Sen efter allt det tråkiga blir det en tur till stallet sen mår man bra igen hehe blir lite markarbete idag , som att lära in stanna, framåt, höger och vänster, för att stå still det är inte lätt när man som de flesta små barn har en myrstack där bak.

Ha en härlig dag i vår värmen.

Linnah
0

God morgon!! Här har det varit en mycket bra vecka på sistone. Först blev jag tillfrågad om jag vill vara fast krönikör för Stockholms Fria Tidning OCH få betalt för att skriva!! Sen ringde kungens assistent igår och meddelade att min tjej fått stipendiet Kompassrosen för ungt ledarskap! Myyycket pengar till ledarskapsutveckling och om 2 veckor ska vi på middag med kungen!! (Shit, vad ska man ha på sig liksom!)

Annars lyser solen utanför mitt jobbfönster och idag känns allt helt okej! :)

Kratern
0

Morron!

Solen lyser med sin frånvaro, men det blåser i alla fall inte.

Dagen blir som vanligt. Jobb, jobb, jobb. Kommer också som vanligt att vara här "bakom" mitt andra jobb på skärmen.

Annette
0

Vad skrev jag för datum egentligen? Var jag inte riktigt vaken?

[Jemla]
0

Godmorgon!

Inatt har jag äntligen fått sova ut lite, sköööönt.  Ska snart ut med hundarna på morgonpromenad och sen ska jag rida dressyr på Wille. Glad

Milla
0

God middag en helt underbar dag idag, solen skinner och jag har knappt ont i kroppen.

Vi ska iväg senare och titta på olika transporter,spännande!!!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

[Anna-N]
0

#10. Du skrev 1:a april…försökte nog bara luras lite grann!Räcka ut tungan

RebeckaSvensson
0

God middag!

Hovslagaren har precis kört och nu ska jag äta lite. Ut sedan igen och fortsätta med att räfsa ihop gammalt ensilage och fixa hagar.