Shetlandssto önskas köpa!
Letar nu med ljus och lykta efter ett shetlandssto till avel, utställning och körning. Alla förslag är välkomna (ska ha stam oc h pass) men drömstoet är: 3-10 år, isabell, skäck eller konstantskimmel. Utställd och/eller premierad med minst 38 poäng. Gärna inkörd. Är just nu på jakt efter ett standardsto men en fin mini är lika välkommet. Helst i mellansverige. Har du stoet jag söker? Skicka ett pm eller maila till frida@hallbybrunn.com God omvårdnad garanteras.

heej!ja har en shettis som stämmer inn på typ allt.hon ä körd, 38poäng på utställning,hon är skäck 4 år och även riden!Hon är efeter Furenäs Jotex och undan carmen ue.carmito.Vi bor i västragötaland:P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Källbergets Ginette RS 4467 är till salu!
Hon är född 1997, svart och 95 cm i mkh. Efter Tunstas Domingo, undan Källbergets Miranda.
Ginette är en bra bruksponny, ngt "vass" för orutinerade ryttare men en pärla för den mer kunnige och orädda ryttaren. Utbildad LB/LB. Tävlad lätt nivå hopp/dress + dressyrkörning. En pärladiamant för den som vill fortsätta att slipa till henne. Måste tillägga att hon är fin för nybörjare bara man har ledtygel. Ginette är en arbetsmyra, hon älskar att jobba och vill vara alla till lags.
Hon har fått 3 st stoföl. Är en mkt bra mamma och klarat fölningarna själv. Har idag ett stoföl vid sidan som inte är till salu.
Utställd med 41 p som högst.
Har aldrig varit sjuk. Regelbundet avmaskad, verkad, vaccinerad. Alla papper i ordning (pass+chipp). Skall även slutmätas om 2 veckor.
Säljes endast pga tidsbrist då jag nu pluggar heltid och jobbar halvtid. Hon är så mkt mera värd att få hamna hos ngn som har tid, då hon älskar all hantering.

Grattis! Va fin!! Vem är hon?

Tack tack! Hon heter Johannesbergs Golden Queen, 3 år e. Dusol. Fler bilder finns i mitt fotoalbum.. 
Grattis till en jätte fin pålla
Vi som ska till Rockelstad får se henne live 
#5 Grattis till hästköpet. Tror jag såg henne på en utställning i Norrtälje i somras och om jag inte minns helt tokigt så fick hon guld då 

#8 Det stämmer, och då var det ju också Madeleine Beckman som dömde så jag hoppas hon gillar henne lika mycket nu på Rockelstad! (Men jag blir ändå nöjd om hon får silver, hon har framtiden framför sig!)