Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 471 ggr
sanne
0

Go Morgon 13 April

hej o go morgon alla !!

Här har inte kommit något föl i natt heller.. nu trodde vi verkligen att det var på g. Mjölken är vit o droppar hände på spenarna igår kväll.., men enligt förra ägaren kan hon ha så i 1-3 dagar..suck.. kommer säkert på söndag när vi är på Grevagården.

Nu börjar min feber ge sig o jag känner mig ganska ok, idag. Ikväll åker jag till grevagården o hämtar fina Trixy !!!! måste tiden gå så långsamt.. Fredagen 13e - har alltid gett tur med sig för migFlört så jag är icke rädd. Hoppas alla får en bra o solig dag.

Annette
0

Idag tänker jag bara jobba fram till kl 13 Glad. Fast det är ju förstås lite jobb i helgen också.

Det ser ut att bli härligt väder även idag.

Wippen
0

God morgon

Idag ska det tränas inför helgen på Brantshammar och blir det varmt idag så ska jag bada de små pållarna

Annars ska jag bara njuta av denna dag, solen skiner just nu

Skall precis gå och släppa ut hästarna medan Steffi och far sover

Ha en riktigt bra dag alla

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morrn morrn , vädret är fint här idag och jag ska snart iväg och löshoppa mitt 3 åriga halvblodsto , snart dags för 3 årstestet *ler*

Charlotte-J
0

God Morgon!!

Idag ser det ut att bli en jättefin dag, härligt! Mer vinterpäls ska dras och manar redas ut idag. Vi ska även till ridhuset med Jack ikväll och ta en sista genomkörare. Det börjar vara pirrigt inför söndag.

Amor vincit omnia Kyss

Wippen
0

Lycka till #3 och #4 i helgen

Puzzel
0

Godmorgon ser ut att bli en varm fin dag, härligt idag ska vi ut och fira svärfar och svägerskan som fyllde igår och fyller idag, pasar på att pussa lite på Puzzel samtidigt då. Håller på att leta vagn till Puzz men det är svårt är inte gjord av pengar just nu när jag pluggar och de jag sett ligger runt 5-6000 kr jaja jag ramlar över rätt snart, håller på att spara.

#0 Åhhh spännande och se vad det blir för liten fölis snart och säkert kommer den när ni är iväg och hämtar Trixy nyfiken på henne med.

Ha en trevlig fredag den 13:e

Anette
0

God Morgon! En så´n underbar morgon!! Idag ska barnbarnet o jag gå igenom lite seldon inför läderkursen imorgon. Sen blir det promenad med Zahir o myspys med hästarna. Ha en skön dag alla!!

Angel
0

Helt säker på att det blir en kanondag! Solen skiner och det är fredag, vad mer kan man begära?!  Cool

Och Grattis Mimmi som fyller 9 år idag, Hurra, hurra! (min ponny)

Linnah
0

Godmorgon! Strålande väder idag. Ska iväg om en knapp timme för att bli intervjuad för SVT, ska vara med i Lilla Aktuellt! Skrattande

[piraten90]
0

Godmorgon! Jag ska städa och plugga idag.. suck..

#9 Vad kul! Vad ska ni prata om?

Hanna-D
0

God morgon

Är dunderförkyld. I natt var Gazette lugn så jag har kunnat sova, hon fölar nog också på söndag Fundersam

#0 Vad spännande! Glad

Linnah
0

#10 Jag pratade om den skolturné som genomförs inom kampanjen Alla Olika Alla Lika från och med nästa vecka, samt om utanförskap och diskriminering, typ. Det kommer att sändas på torsdag kl 19.

RebeckaSvensson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God middag!

Idag har min lilla Guvele födelsedag. Tänk att hon redan är ett år. Tiden går så fort, och hon är fortfarande lika otroligt underbar som hon var när hon föddes.

Har varit hos veterinären idag och kastrerat en hankatt och steriliserat en honkatt. Modern till dessa katter har under gårdagen fått källingar, så ska försöka hitta dem.