Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 29-icke-hästrelaterat
Läst 311 ggr
Annette
0

Hur har dagen varit?

Fredag den 13:e idag. Än är det några timmar kvar, men hur har ni haft det idag? Har ni klarat er från olyckor och missöden ;)

Min dag har varit bra. Det enda som hänt är att jag råkade slå sönder en karaff i kyrkan. Det var dammsugarslangen som vevade ner den. Men den var inte ens antik, så det är bara att köpa en ny.

Sen slogs ungarna på Ica Maxi. Men det behöver det ju inte vara fredag den 13:e för att de skall göra. Kunderna runt omkring fick åtminstone lite underhållning.

AnnaLundin
0

här har det varit en alldele sanlig, om än VÄLDIGT varm dag, för att vara i april…

19,9 stannade min termometer på idag… Förvånad

Hur varmt har NI haft?

Milla
0

Här har det bara varit kanon.Har varit och handlat en massaOskyldig

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Annette
0

Jag har inte kollat termometern. Men det gick att jobba utan långkalsonger och i t-shirt. Ja, jag hade förstås byxor på mig ;)

Milla
0

vet inte hur mycket vi har haft här men jag har sprungit runt i T-shirt jag också

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Benjamin
1

Det har varit underbart väder idag och än så länge har jag klarat mig från missöden. Är det någon som vet hur vädret ska bli på söndag vid Skövde trakten?

Annette
0

Jag bor i Skövde-trakten och enligt lokalradion skall det bli lika varmt hela helgen.Glad

Benjamin
0

Vad härligt, då kanske kjolen åker fram till premieringen.

zettan
1

här har det varit ganska bra. förutom att pollen är hur jobbig som helst idag. Sen alla människor som börjar klippa gräset atjoooooo atjooooo säger ja här.

kram

sanne
0

Har varit en bra dag i det stora hela. tyvärr har det börjat gå magsjuka på barnens skola.. NU. när man trodde det var över. <HAr mest suttit i bilen idag. har precis kommit hem från Grevagården där jag mötte upp en vänlig själ vid namn Eva S som kom med vår fina Trixy. TACK !!!! nu ska jag gå o lägga mig strax, pust, ha de gott

VeronicaP
0

Jaha då packar jag ner shortsen i väskan då till premieringen *ler* ingen kjol här inte ;-) Då kanske man kan skippa den tjocka vinterjackan då . Men det är klart det brukar alltid vara svinkallt i ridhuset ;-)

jessica-wi
0

Ja tom vi har haft lite värme 12 grader låter inte mycke. (Luletrakten) Men man blir lite avis när gubben ringer hem och säger att han jobbat i t-shirt (han är i upplandsväsby och jobbar tror jag det heter). Jag vet att Hööks ligger bredvid.

Jag har lyckats vända en sortimentlåda med skruvar upp och ned ja ni kan förstå själva cirka 200 skruvar i olika storlekar huller om buller.Sen när jag åkte hem från jobbet fick min bil för sig att blinka med tysk text att generatorn ska på verkstan och laddlampan började lysa…..ha jag hade kört i en vattenpöl och då kunde en givare få fnatt, men jag han tänka inte det med… Men i övrigt har jag klarat mig bra.

VeronicaP
0

Glömde ju skriva hur min dag har varit , jo den har varit som vanligt ,  varm och skön ;-) man bor ju inte på västkustens pärla för inte  Cool. Nu är 8 hingstar på betet med skönt och de blev så glada så , bara 3 st kvar här hemma som ska iväg.

Charlotte-Aveback
0

Det var med en viss tveksamhet jag gick ombord på planet i Haag idag för att flyga hem … men allt gick så bra så. Flört

Hanna-D
0

Mamma ringde för en stund sedan, hennes bil hade helt plötsligt börjat blinka under tiden hon körde att air-bagen var utlöst Räcka ut tungan
Spännande!

Annars har det varit en "vanlig" dag.

AusaBausa
0

det var en vanlig lugn dag. Bara jag som var på dåligt humör pga av allergin! Haaatar dessa pollen som far omkring när man bara vill njuta av sol, vår o värme.

Celma_jojo
0

Jag slog i sönder ett Glas

Puzzel
0

#11 då var han inte långt härifrån då, jag bor ett stenkast i från Hööks i Upplands väsby.

Här avlöpte dagen någorlunda smärtfritt, det enda som hände här var att Nima ena hunden snodde den andras mat och Nima får inte äta burkmat och Mulan hade fått några matskedar då hon fått en burk av en kompis, så när vi kom hem från landet , hundarna var hemma de 3 timmar vi var i väg så hade Nima kräkts och det syntes att hon ätit burkmat, typiskt men men jag får skylla mig själv som inte höll dunder koll på dem. Annars var det som vilken fredag som helst.

jessica-wi
0

Min dag igår gav dåliga besked idag. Bilen forsatte krångla kolen i generatorn behöver bytas så nu har jag fått låna en bil för min går ej att köra.

#17 Jag brukar ha killen att gå in på hööks och hämta (betalaOskyldig) det jag ringt och beställt där. Det blir ju fraktfritt och hemkört och billigt för mig…..

paparatzi
0

Våra den 13:e dagar är alltid underbara, då både jag och min älskade make fyller år på precis samma dag, nämligen den 13:e