Klubben för inbördes beundran 2
Här kan ni fortsätta diskussionerna från den här tråden.
Det går bra att hänvisa till inlägg i den gamla tråden och besvara dem här, för den gamla har blivit så lång och tungladdad.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#276 Du kan aldrig hitta att jag använt mig av svordomar här på forumet, vare sig med bindesstreck eller utan. Plocka gärna fram vid ett enda tillfälle där jag varit ELAK. (anklagelser måste man kunna styrka)
Jag hävdar fortfarande att det finns dom som Du eller dina Medarbetare aldrig "offentligt" sagt till, utan sånt sköter du gärna via spaltmeterlånga PM om ditten och datten.
Det har aldrig funnits en tanke på att det är såna förfaranden som kan leda till att synen på "klubben för innbördes beundran" förstärks.
#1 Vet du en sak Carola?
Jag gillar dig (nej, jag skojar inte och är inte sarkastisk heller).

#1 Oftast tycker jag sådant är bäst att ta privat, det stämmer. För alla behöver inte bli indragna i ett spel för gallerierna. Jag skrev inte att du svurit, men jag skrev att både du och jag låtit saker slippa ut ibland som vi borde låtit bli att skriva. Vi och många andra. Läs igen, hela sammanhanget och plocka inte ut bitarna som passar är du bussig.
Eftersom det inte finns en "klubb" som du säger, så biter inte det där på mig. Jag är iaf inte med i ngn sådan klubb, är du? :-)
/Cattis
#3 Är du inte…räknas inte "the lá Pimp-club" längre 
Ja, var tog Pimpen vägen med skorsten och allt

#4 Attans, jag glömde den klubben… :-P
# Pimpen, när kommer medlemsbladet ut till Gruppen?
/Cattis
Jag säger bara en sak Pimpens Hjärta
AHA jag tror trådskaparen menade er Pimpen klubb, så då är jag inte inblandad 

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Det krävs speciella kvinnor att vinna Pimpens hjärta.. 
Pimpen News dyker upp när Ni minst anar det.
Den främsta egenskapen för att vara med i Pimpens gäng är att vara en god kamrat! Shetland is FUN!
Bakom alla regler, avelsvärdeklasser, poäng, och åsikter ska det vara ROLIGT att ha shetlandsponnyn som intresse.
Alla ska få chansen att tycka det är roligt.
Kram på Er
Gruppisar
Pimpen
Ps. Det ryker ur skorstenen..
# 9 Ett rykte säger att Snappisarna är på väg till Grevagården. Vad har du för plan?
#9 Skönt att se att livet härinne är som vanligt, med Pimp och trivsel och allt.
. Har funderat en hel del över mitt kök sen sist.
#9 Vad blir det för överraskning den 28:e…tema VALBORG.
En brinnande buske 
#12 -tanken var; blå rök, vin, kvinnor och sång! 

#13 Det blir spännande att se! Annars kan du ju tända ett eget bål ute på parkeringen. Fast det kanske inte blir så himlans poppis hos stallägaren :-)
/Cattis
#13 Finns möjliheten att du uppenbarar dig i leopardmönstrat och rosa under morgondagen?
Veritas odium paretFörvånad
Här har funnits vin och kvinnor under kvällen, men sången och Pimpen fattas oss…
Alla shetlandsägare som ska till Grevagården imorgon önskas lycka till. Kom ihåg att ni far hem med samma fina hingst som ni for dit med, oavsett vad domarn tycker
. Tyvärr kommer inte ponnyns INRE fördelar med i poängraden… Men han kan bli en rasande trevlig valack
.
#15 -och var vill du ha det rosa någonstanns??

Rosa läppstift vore väl snyggt.

#17 Det har ju varit påsk, rosa fjädrar i håret kan ju vara passande på gruppens hövding.
/Cattis
#En flashig sjal kanske? En rock vore ju att ta i
. Fast med tanke på solen vore ju ett linne poppigt värre!
Ha! Ha! ha! Man kanske kunde göra en motsvarighet till PIMP MY RIDE…….RIDE MY PIMP
Borde funka bra med fjädrar då det finns gott om Hönor med rosa läppstift i farten
# 17 Rosa vadå? Champagne såklart.
Tror Pimpen har gått och sussat, är ju en viktig dag imorgon, hoppas det blir många söta drömmar bland rosa moln..
Ja en annan borde också sova, med tanke på morgondagens tidiga avfärd. Men som vanlit flera timmars arbete kvarstår
.