Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 431 ggr
zettan
0

God morgon 15 april

god morgon

Nu är det snart dags för oss att åka till Grevagården Glad. Ska bli sååååå kul HAr laddat kameran med nya batterier och har med mig mer batterier. Så här ska de fotas så mkt ja kan hihi.

Natten har varit jobbig inatt. Pollen är hur jobbigt som helst nu. Ögonen kliar. Det har varit 26 grader varmt i mitt rum sen ja stängde fönstret. För mig är 26 grader lite för varmt i ett sovrum Räcka ut tungan.

Rosa och ja var i padocken igår och tränade lite. Hon var riktigt duktig och ja tror de börjar släppa för henne nu. Så ja ska nog testa och se vad hon säger om vagnen nästa vecka. Hon har blivit mkt lugnare och lyssnar ännu mer på mig nu. Zettans mage rör sig och ja tycker hon börjar bli rundare och rundare om magen Skrattande. Lille bebisen där inne blir nog lika busig som sin mor :).

Ni som ska till grevagården glöm inte solkrämen för de lär bli jätte varmt. Jag har med mig en tub solkräm.

kram alla och framförallt Lycka till alla som visar hingst idag.

[Jemla]
0

Godmorgon!

Jag måste snart åka ut till Rindö för att hämta min handväska (med plånbok, nycklar, kalender mm…) som jag glömde där igår kväll. Klumpigt värre. Skrikandes

Sen ska jag på "möte" på nya jobbet för att bestämma arbetstider och sånt.

Lycka till på Grevagården! Glad

[LinneaDahlberg]
0

Här är det också varmt som bara den!

Jag ska sitta ute på balkongen och plugga hela dagen lång.

Lycka till alla på Grevagården!
Må ni få se många vackra killar och komma hem med en fin solbränna!

RebeckaKihlberg
0

Kom hem 6.00 imorse…trött som attans,men ska snart ivög på vising av lägenhet..så det är bara att bita i det sura äpplet, mne de är det värt..hade tok-kul igår!!

Lycka till på Grevagården!

Sasser
0

Godmorgon!

Nyss hemkommen från Grevagården. Klockan hann bli närmare 01.00 och med mig hem hade jag min goa Camaro och nya stoet Sonett.

En helg som varit toppen, förutom att inte vara på grevagården i dag med….

Hoppas att Sanne är nöjd med sitt nyförvärv TRIXY.

Tack KIMPA för att du följde med mig.

Tack alla goa welshmänniskor som jag träffat i helgen.

Tack MARTIN på Idyllens som visade min hingst mkt fint, du kommer få mer jobb från mig i framtiden:), Tack!

Puzzel
0

Godmorgon alla, underbart väder, ska snart till stallet, igår hade inte Puzz lust med nånting löp på gång höll jag på att säga men brunst ska det ju va , blir lite tokigt när ena hunden ska till och löpa samtidigt hihi. Lycka till alla som ställer idag på Greva gården hoppas på många nya snygga killar.

Sandra o Milla ser fram emot att få se bilder sen så nyfiken på alla snyggingar.

Kram till alla och ha en undrebar dag i värmen.

sanne
0

Hej

Just hemkommen från Grevagården, många fina hingstar, min stora favorit var faktiskt en fuxGenerad Kompis Birger.. såå snygg annika, hoppas verkligen att få se mkt mer av honom. Hoppas att alla är nöjda med dagen, varmt var det o tog tid gjorde det, vi åkte dock innan slutbedömmningen då hästarna hemma ville ha mat o vatten.

Hade med lilla Azlan som skulle med Hanna till stockholm, stackarn får stå i transport många timmar i värmen, hoppas att det går bra !!

Tack Eva, för att du körde ner Trixy, hon har funnit sig väl tillrätta o mår bra. Tack Hanna o "mamma" för att ni tar med azlan upp !!! Alla trevliga o hjälpsamma människor.

Annette
0

Nu är jag hemma från Grevagården. Har fyllt i lite resultat i artikeln, sorterat mina bilder och mailat över endel till Cattis. Så snart finns det även bilder i artikeln :)

Skall stoppa i mig lite mat för att sedan åka till stallet.

Det har varit en mycket trevlig dag med många fina hingstar!

Milla
0

Nyss hemkommen från grevagården!

Mina stora favoriter var Kompis Birger och  Dior

Jo jag fotade en hel del men då jag inte har lärt mig kameran så blev fotona urkassa tyvärr.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Charlotte-J
0

En lång dag med början 03.30 är nu aklarad och jag säger God Natt!!

Amor vincit omnia Kyss

Hanna-D
0

#6 Vi mötte upp ägarna i Gottröra och han bör vara hemma nu. Resan gick bra. Kul att träffa dig i dag.