Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett21-föreningsfrågor-övriga
Läst 1457 ggr
mizabella
0

"årets.."

Är det bara shetland nord som har detta pris?

"årets ponny" i 1. utsätllning 2. bruks och 3. allround http://www.shetlandnord.com/nordponnyn_regler.html 

Varför isåfall? Vore roligare om alla föreningar hade dom priserna, eller är det bara jag som tycker det?

ThiffannyJ
0

Nä, Shetland öst har/har haft det priset med. Samt pris till årets uppfödare.

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

PP
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tror att det finns/funnits något liknande även i Väst och Syd. Har iaf bestämt för mej att priserna föreslogs av medlemmar på ett årsmöte i Nord för att det fanns liknande i andra regionalföreningar.

Däremot har Nord varit duktig på att framhålla sina pristagare på hemsida och i tidning, förutom att de då uppvaktas på årsmötet, så det kanske uppmärksammas av fler..?

mizabella
0

Om jag förstod rätt hade iaf öst bara priset mellan 2006-2007? (ger det som exempel för att jag själv är med där..) Borde inte alla föreningar ha det priset? + att man utser den bästa av dom 4, kanske.

Tycker bruksen borde uppmärksammas mycket mer - men det är min åsikt :)

[Teddy]
0

#3 Det måste finnas ett intresse från styrelsens sida också.

Ahnna
0

Borde det inte automatiskt ligga i styrelsens intresse att uppmärksamma de ponnyer, personer och ekipage som utmärker sig inom föreningen varje år?

#3 Ett pris till den bästa i varje kategori sammantaget över hela landet vore ju superkul! (Vilket ju inte bara gynnar bruksekipagen utan även utställningsfolket och uppfödare.)

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

mizabella
0

#5. Håller med helt. Det är ju faktiskt ett pris som gynnar ALLA.