"årets.."
Är det bara shetland nord som har detta pris?
"årets ponny" i 1. utsätllning 2. bruks och 3. allround http://www.shetlandnord.com/nordponnyn_regler.html
Varför isåfall? Vore roligare om alla föreningar hade dom priserna, eller är det bara jag som tycker det?
Nä, Shetland öst har/har haft det priset med. Samt pris till årets uppfödare.
Delad glädje är dubbel glädje :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tror att det finns/funnits något liknande även i Väst och Syd. Har iaf bestämt för mej att priserna föreslogs av medlemmar på ett årsmöte i Nord för att det fanns liknande i andra regionalföreningar.
Däremot har Nord varit duktig på att framhålla sina pristagare på hemsida och i tidning, förutom att de då uppvaktas på årsmötet, så det kanske uppmärksammas av fler..?
Om jag förstod rätt hade iaf öst bara priset mellan 2006-2007? (ger det som exempel för att jag själv är med där..) Borde inte alla föreningar ha det priset? + att man utser den bästa av dom 4, kanske.
Tycker bruksen borde uppmärksammas mycket mer - men det är min åsikt :)
#3 Det måste finnas ett intresse från styrelsens sida också.

Borde det inte automatiskt ligga i styrelsens intresse att uppmärksamma de ponnyer, personer och ekipage som utmärker sig inom föreningen varje år?
#3 Ett pris till den bästa i varje kategori sammantaget över hela landet vore ju superkul! (Vilket ju inte bara gynnar bruksekipagen utan även utställningsfolket och uppfödare.)
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
#5. Håller med helt. Det är ju faktiskt ett pris som gynnar ALLA.