God Morgon 16 april
Morrn på er! Och stort Grattis till alla som fick sina hingstar godkända i går! Här uppe i "norr" har vi faktiskt sommar väder nu också ,igår hade vi ca+19 och idag har det lovats lika varmt.Blir kul att mocka ur lösdriften då det är så varmt……vill ha den helt urmockad och fräsch nu inför fölningen.
Ha en bra dag och njut av det fina vädret!
Godmorgon!
Skall ta mig till skolan idag. Usch känns det som just nu:)
Annars blir det som de flesta andra dagar här… Hästar, ungar, matlagning…Tur solen skiner.
Ha en bra dag alla!
Ska sätta mig och skriva en hel del nu som kommer att ta en stund. Sen väntar "pälsvård" på pållarna IGEN. Att dom kan fälla så mycket, otroligt!
Amor vincit omnia 

Godmorgon underbart väder , min dag kommer bestå i skol arbete har lite uppgifter som ska in, sen ska jag till Astrid Lindgrens barnsjukhus på rutin kontroll med ena sonen. Inte förrens efter det ska jag till stallet, Puzz har nästan fällt ur men sen har hon stått inne till viss del i vinter även om inte hennes box är isolerad så skyddar den mot vind och vatten och hästarna i sig värmer en del.
Ha en underbar dag allihop…

God Morgon !! Lite segt idag efter en låång spännande dag på Grevagården igår! Grattis igen all med nygodkända hingstar!! I dag ser ut att bli ännu en varm härlig dag och det blir pållarna som får min tid till rykt och skogspromenader idag. :-) Ha en bra dag alla!!

Fy, vad jag är trött! När skall man lära sig att inte sitta uppe halva nätterna även om man är pigg just då.
Det finns dagar som alltid jag alltid kommer att minnas, gårdagen är en sådan dag.
Jag är så otroligt glad för att Kameleon blev godkänd enligt svenska rasvisa krav. Han gjorde att mycket bra bruksprov "min" lilla fina pålle.
Zim vår andra pålle som var med i går fick 39 poäng och veterinär godkänd med blankt papper, det känns så bra efter det som hände i höstas. Zim ska få en ny chans nästa år, bättre förberedd.
Wille visades i Holland på någon form hingst utställning/visning han visades nu av familjen där han bor. Han är i sin vanliga "Willeform" nu jättekul. Domare och åskådare som såg Wille i januari på premieringen kände inte ens igen honom igår. Han var så fin och rörde sig så bra ,2006 års minichampion på premieringen fick lämna ringen före honom.
Nu ska jag åka till mamma och fixa med hennes 80 års kalas. Hoppas hon blir lika nöjd med sin dag som jag bli med min gårdag.

Morrn morrn , ja lite seg är man väl idag efter att varit borta hela helgen, men jag har aldrig varit på Grevagården och kunnat gå i tshirt *ler*.
Idag har jag faktiskt släppt in Ajax till , Madgic, Mozart och Amadeus och det verka gå bra , jag får hoppas att de inte tar ett stort bett över hans sår . Men han behövde få gå med andra ponnyer nu och det har läkt fint så det var dags nu tycker jag.

God morgon!
Körde upp till Uppsala igår, och var här inte förrän sent på kvällen så lite seg är jag. Ska titta igenom resultaten från igår innan jag går till skolan
Har aldrig kännts så här tufft att åka hemifrån. Med sjuka djur där hemma är det inget kul att sitta här uppe. Jag hoppas verkligen att både Guvele och Siksten överlever, fastän det såg allt annat än bra ut. Tyckte tom att Guvele så sämre ut igår än vad hon gjort innan. Försöka komcentrera mig på att plugga är inte lätt när jag är orolig över mina djur.
#6 Grattis till resultaten o så skönt att Wille är sig själv igen!

#6: Härligt att det gick så bra för Kameleon igår! Skönt att Wille är sig själv igen!
#8: Vad jobbigt när djuren är sjuka. Håller tummerna att det går bra!

Har varit med stora pållen hos vet. han har fått sin vaccination.
Ska ta en dusch och åka till jobbet nu. Försöka ordna allt efter Harkel, pållen jag lånade ut. Han bröt benet i lördags och fick avlivas direkt, det fanns inget att göra. Det känns fruktansvärt men jag är glad att jag slapp vara med. Tycker så synd om tjejjen som hade honom som fick uppleva allt på plats…Hon har tagit så bra hand om honom och tyckte så mycket om honom och så står de och tittar på hästarna när de busar och har skoj i hagen. Harkel snubblar och gör en kullerbytta, i fallet bryter han bakbenet högt upp i låret Hon ringde veterinär direkt så han hade inte ont någon längre stund.
Jag var med när han föddes 2000 och han har bott hemma tills för ca: 2 månader sen när jag lånade ut honom.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
God morgon
Är trött, tur att jag är ledig för dagen kommer att gå i slow motion men visserligen på små rosa moln 
Ska åka en sväng till Uppsala i dag, måste på Biltema bland annat, en fruktansvärt tråkig affär 

Johanna… du och din otur!!! Lider med dej… Själv sitter jag i skolan och är sååå trött efter allt igår! Det var en slitsamt! Och varmt! Men kul att så många fina hingstar gick igenom. Jack skötte sej exemplariskt och gick som ett lamm brevid mej nästan hela dagen! Bruksprovet gick jättebra MEN vad trött han var efter det! När vi kom hem igår var det bara att ta sej till stallet och ta in 15 hästar och soppa och fodra! Somna som en stock inatt! Ha en bra dag!

Det är verkligen en GOD morgon idag! 
Trötta och glada efter gårdagen, gladast är nog Beacher som ligger utsträckt i sin hage och drömmer om brudarna som nu är inom räckhåll.
Tack till alla som gläds med oss!
Då har man fått en godnatts sömn vilket var behövligt efter gårdagens språngmarsch.
Även här så är vi väldigt glada över gårdagens resultat, känns så himla bra! Känner mig faktiskt riktigt stolt över min underbara hingst.

Ni som fick igenom era fina hingstar igår kan med all ära fortsätta glädjas åt det länge till! Grattis till er allihop!

God förmiddag.
Vilken fantastiskt trevlig dag jag hade på Grevagården igår. Solen sken och massor av fina hästar och trevliga människor att prata med. Känner mig verkligen uppvärmd nu inför sommarens utställningar.
Annars så sitter jag på jobbet i vanlig ordning, men var faktiskt riktigt duktig och drog päls på ungflickorna innan jag åkte på föreläsning imorse.
Tyvärr har jag fått ett stort problem på halsen nämligen min bil. Den är dum och vägrar gå som den ska. *muttrar* Dock har jag fått ta killens citroen jumpy att åka omkring i men hur kul är den bilen på en skala, endast snäppet bättre än flakmoppe.. *gnällig*
God dag :)
Idag har jag ledigt från skolan :D
senare idag ska jag till stallet för att fira Monét som fyller 1 år =)

God härlig dag.
Har varit och kollat på en liten färsk shettis,nyfödd, så fiiin.
God eftermiddag!
Har varit i Uppsala och skrivit tenta idag… hoppas det gick vägen.
Efter allt pluggande nu över påsken ska jag sätta igång på allvar med hästarna igen. Casablanca får följa med som handhäst med mig och min islänning idag, för jag ska iväg igen ikväll, så köra OCH få bort den där pälsen som fäller hinner jag inte med idag.
Så roligt att se att alla hade en sådan bra dag igår! =)
Har sett de fina bilderna på alla killar och bara *önskar* att jag hade varit där!