Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett26-efterlysningar
Läst 1797 ggr
niare
0

skor

Någon som vet vart man kan köpa skor till minishettis. dom minsta skorna på lantmännen kan hon inte ha dom är för stora.

eller finns det inte?? min lilla kan absolut inte gå utan skor :(

måste helst vars internetbutik så man kan beställa hem,

Lauth
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Färjestad rid & trav har små skor.

www.frtab.se

Kolla där Glad

kuusou
0

Du kan ha oturen att din pålle har för små hovar. Min minsta finns det inte skor tillräckligt små för att passa.

http://minihingstar.n.nu

niare
0

tack ska kolla :) ok de vore synd isf

Ahnna
0

Prata med din hovslagare. De flesta kan antingen ta hem från grossist eller tillverka egna miniskor av t.ex. galoppskor.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

VeronicaP
0

Finns ofta på travbanorna , vi kan köpa små skor på Halmstadstravbana , de minsta kan ju inte mina shettisar ha tex

niare
0

ska se med hovslagaren, tänkte inte på de :P

Ninnii
0

Jag ahde 0*8 till min mini, hovslagaren fick fasa av dem o forma dem så de passade.

niare
0

de e ju tråkigt att behöva slänga på skor dom flesta jag haft har funkat superbra utan, men hon sliter så enormt och ömmar på grus, så för att hålla igång henne har vi fått vara bara på åkrarna när vi kör. men fick tag på hovis och han skulle specialdesigna skorna då han faktist hade mätt sist vilket jag inte var medveten om ^^ men han såg nog att de behövdes skor :)

Ahnna
0

#8 Visst kan det kännas trist att behöva sko, men å andra sidan så är ju inte hästen skapt för att ridas och köras av människor. Så när vi utsätter dem för det så behöver vi ju skydda hovarna om de uppenbart inte håller utan skor. En bra hovslagare kan fixa skor även om hovarna är väldigt små, så det går nog bra! Glad

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se