Steffi har gjort det
I lördags hoppade Steffi med båda herrarna i Clear round och gick nolla med båda, med Wippen gick hon felfritt i Lätt C i grundomgången och i omhoppningen så vart det en för snäv sväng med Wippen till sista hindret och Steffi ville inte hoppa för det vart fel vinkel så hon lade en volt och rakställde Wippen så han fick hoppa korrekt, det blev ändå en 6:e plats, Biggan petade första hindret pga av korsgalopp, det var lite pirrigt tyckte Steffi
I dressyren i går SEGRADE Steffi med Wippen i Lätt C:1 dressyr hennes första lokala start i Lätt C:1 hon fick hela 60,78% sju stycken sjuor i protokollet. Gissa om det var en jänta som var glad.
När jag nyfiket räknade ihop B,C och D ponnier som tävlade samma klass så slog Steffi totalt 51 ekipage
Här är en bild på det lilla ekipaget Steffi och Wippen

GRATTIS Än en gång till er och era fina ponnyer

Jösses, vilken bedrift att slå hela 51 ekipage! Stort grattis!
BRA JOBBAT!
HÄRLIGT! 
Och domare var? Undrar nyfiken i en strut.
Du, Wippen kan inte du samla ihop shettisryttare runt dig och trimma lite…En tanke bara…
Grattis till fin placering, fin häst och duktig ryttare!
Grattis!
Det är underbart att se när någon verkligen använder sin ponny. Dom kan ju så mycket mer än bara vara vackra.
Heja, heja!
Ni är sååååå underbart duktiga, än en gång JÄTTEGRATTIS

Ja du Såsser vi ska ha Camaro *ler* planering redan igång tjohoooooo ringer dig
#Trim domare var Inger Sandahl
Tack alla för gratulationerna, Nu får Ni hålla tummarna inför söndagen då ska Steffi och Biggles tävla dressyrryttartest och Emma på Wippen, tjohoo vad jag älskar shettisar och min familj och livet
Såsser i dalarna vi längtar
ÅÅÅÅÅ tack tack tack……..
Eva såsser jag längtar efter Camaro

Grattis vad fina ni är!