Ingen som vågar sej på det? Vet inte vad du vill veta men jag gillar inte bruna hästar
Skämt och sido, han ser trevlig ut. Högrest, fin hals av vad man kan se och ett fint huvud tycker jag. Vad är det för en ?
Jag tycker han ser jättefin ut men av lättare slaget… Själv skulle jag vilja ha lite mer massa…
Tycker han ser jättetrevlig ut, hör hemma framför en vagn.
Ville bara vet lite vad ni här inne tycker sen vet jag att det är svårt att bedömma kort. Tänkte visa honom i sommar och se vad han får för poäng och om det är någon ide att spara honom som hingst ett tag till. Tyck till
JAG tycker han är jättefin!
Men jag tror jag har en viss tendens till att tycka om ponnyer av det lite lättare slaget… så jag ska inte tala om avelssammanhang… jag bara tycker han är snygg! 

Denna hingst tycker jag är jättefin!!! Har själv en brun valack härhemma (bilden) o jag gillar bruna skarpt. Har letat länge efter en sån brun shettis, tänkte ha den till parkörningen eller något liknande.
Jag tycker om lite "gammaldags" färger på shettisar, både bruna, mörkbruna o så vidare
Lycka till med din hingst i sommar när han ska visas!
Vem är han efter?

Jag tycker också han ser fin ut och jag har väl också lite förkärlek emellanåt för de lite lättare , men lycka till på visningarna.

#0 Jag tycker att han är väldigt intressant. Bra linjer, lagom resning, osv. Coolt med mjölmule och den bruna färgen! Jag tycker att du ska visa honom, helt klart.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
#0 Mycket bra travmodell enligt min åsikt. Den skulle i alla fall jag testa på trav om han har lite steg och vilja också.
#6 jag tycket det är jättefint med bruna! /Karin
Vad roligt att så många är possitiva. Han kommer att testas i trav han har ett bra travsteg i mitt tycke. Han är efter Dollman Rs 237
Jag är jättedålig på att se exteriört på hästar men jag tycker att helhetsintrycket är positivt och färgen är jättefin på shettis tycker jag eftersom det är ganska ovanligt. "nordsvenskfärgad" i miniatyr tycker jag häftigt även om jag gillar den något lättare typen.

14# Underbar häst!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se